Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. die ja! :evil:

2. past dat??

3. zo ff kijken of ik ook wat nieuwe foto's op mijn pc kan krijgen....

4. da's handig :) zo'n familie.

5. ik heb ook al meer dan een week niks erop gedaan :(

6. welke oefeningen zitten op de fit?

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik dus ook niet en wil zo graag maar ja als je alleen maar staat te hoesten omdat je iets doet dan gaat het over. Volgende week kan het vast wel weer.

8. Is ook leuk, maar ik vond het ook best zwaar :) vooral vanwege de ks en Steijn die liep net anderhalve maand.
    Ik zou Esmee zodra ze goed kan lopen, ook gaan oefenen met trap opklimmen enzo, dat ze iets zelfstandiger wordt al, voor als haar brusje er is. Dan heb jij je armen iets meer vrij.
    En Esmee weet straks niet beter dan dat ze altijd een brusje heeft gehad :)
    Mijn broertje en ik schelen 13 maanden en ik kan me niet meer herinneren dat ik eerst alleen ben geweest.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Je hebt Yoga, fitness, verschillende balance games en aerobic. Die doe ik altijd, eerst steppen 3 en 6 minuten dacht ik dan ga ik hoepelen dan 3, 6 en 10 minuten boksen en dan 30 minuten steppen.

10. klein mannetje zit al de hele tijd pfffrrr te doen met zijn lippen... heel zijn toet zit onder de spuugspetters :)

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Heee meiden!

Alles goed hier?

Wij hebben een paar drukke dagen achter de rug, zondag vierden wij Lisette d'r verjaardag dus daar moesten we een hoop voor regelen!
    Was een super leuke verjaardag trouwens, met veel mooie cadeautjes!
    Maar vandaag is ze echt jarig en ze is nu echt 4 jaar! En sinds gisteren gaat ze elke ochtend naar de basisschool! Ben zo trots op haar!

Las dat veraatje ook zwanger is! Gefeliciteerd meid!
    Kwebbels, hoe is het met je schoonouders?
    Verder weet ik het ff niet zo goed meer... Sorry!

Hier trouwens nog steeds behoorlijk wat kwaaltjes, vandaag mijn NOD, maar die kan net zo goed ook zaterdag zijn dus ik wacht het nog even af... Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat ie komt :(

12. yoga, spierversterkende oefeningen, balans oefeningen, step, hardlopen etc..

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Leuk is dat he, hier hebben we in huis ook zo af en toe echt een plu nodig tegen de spetters :)

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

hier een redelijke nacht achter de rug....rihanna lag gisteren om 20 uur in bed en was zo aan het zwaaien en doen met haar speen dat ik al dacht dat ze vannacht wakker zou worden omdat ze haar speen kwijt zou zijn en.... ja hoor mevrouw werd om 0.50 wakker omdat ze de speen kwijt was :(
    even gauw erheen, speen erin en muziekje aan en mevrouw sliep binnen de minuut weer, maar het breekt je wel op hoor....

hier alles goed?

15. Ik doe altijd eerst long distance run, yoga oefeningen, spierversterkenden oefeningen en dan 10 min lopen.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lisette gefeliciteerd met je 4e verjaardag!

17. :D

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hardlopen doe ik hier ook wel eens maar kan op de een of andere manier niet normaal op mijn plaats rennen :(

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Dank je wel :D

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga even een kleine man in de wandelwagen leggen en de honden uitlaten want de honden willen uit en julian zit zijn boxspeeltje (zo'n ding wat muziek maakt en waar je aan kan draaien en zo) in elkaar te schoppen :rolleyes:

Share This Page