HAPPY BIRTHDAY LISETTE alweer 4 jaar oud. Je wordt al een hele meid. Maak er een mooie dag van met je broertje en je lieve mama en papa Sassa gefeliciteerd met je dochter En misschien toch maar gaan testen vandaag?
hey meid, gefeliciteerd met Lisette's 4e verjaardag! leuke dag gehad? toch misschien maar even testen?
Nope zit weer thuis gistermiddag maar vrij genomen omdat ik weer zo'n hoofdpijn had. Vannacht niet zo goed geslapen dus vandaag thuis gebleven.
Ja was erg leuk, Liset heeft het nu ook echt door dus die was helemaal zenuwachtig! Heel vroeg al wakker en kon ook niet meer slapen hahaha! Van ons had ze een mooie roze fiets gekregen en verder veel barbie en andere leuke leerspelletjes!
Nou ben eigenlijk wel elke dag misselijk, kan zomaar 's nachts last hebben van ontzettend brandend maagzuur en misselijkheid. Heb erge ongi krampen en me (.)(.) zijn trekken en zijn wat gevoelig... Normaal heb ik dit allemaal nooit voor een ongi op de krampen na dan...
wat leuk zeg...een mooie fiets! mag ze graag fietsen? kan me voorstellen dat ze helemaal zenuwachtig was...leuk hoor!