JOH.. ik dacht dat het om jou ging! hier ook zo hoor. belachelijk vind ik het, net als of wij niet interessant zijn! alles draait om novalie.. misschien wel een beetje logisch, maar kom op er wonen hier 4 mensen in huis..
jawel 1 dochter alleen die ziet ze niet zo vaak en die wil ook niet altijd met haar mee...nou ik ook niet! WHY ME
en als ze gebeld heeft (ze weet dat we nummerherkenning hebben) en ik bel niet terug (laatst een keer niet gedaan) dan is ze kwaad en op de teentjes getrapt....
Nee ik kreeg ook iets MONSTERLIJKS van mijn schoonmoeder. Maar jah, de band was toen niet al te hecht door alles wat er gebeurd was. Toen zegt ze tegen Yaron dat ze kleren voor Mayron gekocht had en die zei meteen tegen zijn moeder: breng maar terug naar de winkel mar trekt dat toch niet bij hem aan. Hij wist niet eens wat ze gekocht had, maar volgens hem had zijn moeder geen smaak. Toen oest ie haar van mij opbellen dat ie niet voor mij mocht spreken en de kleren niet terug hoefte te brengen. Dat heeft ie gedaan en toen kwam ze.... Met een verschrikkelijk pakje!
hartstikke leuk...ze wil ook dat ik eens bij haar kom koffie drinken en dan lopend met de kinderwagen, nou sorry dat is mij nog te ver, dan ben ik helemaal bekaf en dat kan ze toch echt niet begrijpen
nou mijn schoonzus heeft van haar voor haar dochter ook eens een jurkje gekregen ...verschrikkelijk...dat trek ik mijn dochter echt niet aan
Zohee, ik kan het ff niet bijhouden hoor! Ik begin nu maar ff met een schone lei dan. Als er nog iets is dat ik moet weten hoor ik het wel. Lientje