Maarrr hoe had je dat door moeten hebben dan? Hij had toch geen spuitluiers e.d.? Marcus had dat ook allemaal niet hoor, en ik dacht ook waarom huilt hij nou zo en ineens viel het kwartje natuurlijk wel, maar had het in eerste instantie niet door hoor!
Hier was het ook veel huilen en verder niet. Had wel verwacht dat het de tandjes waren maar dat was omdat ik wist dat ze er aan kwamen, toch heb ik nog wel even zitten twijfelen op een gegeven moment of het toch niet wat anders was.
Tja en je gaat ook niet elke dag met je vingers in hun mond zitten... Nee hoor Daantje niet zo twijfelen aan jezelf hoor!
jaaa zou je wel willen weten he Was een pakje met een jurkje (spijkerstof) en een shirtje met lange mouwen (roze) maar is maat 80 dus denk nog een beetje te groot.
nee en toen ik het wel deed was het net zo'n pitbull en waren er al tandjes, kan je vertellen dat dat best wel pijnlijk is
ben ook heel lief O KK, was toen zo lief om aan mij te denken met 2 leuke rompertjes die ze had en vond dat mijn lieve schoondochter wel een leuk kadootje mocht hebben.