Ja dat is het voordeel van 2 jongens Marcus heb ik nu al maat 80 aan! Mouwtjes moet ik wel omslaan maar ik vind het fijn dat het shirt wat langer bij zijn buik is, als het dan opkruipt kruipt het niet zo hoog! Broekjes trouwens ook maat 80 hoor! En Lisette heeft qua shirt 110 en broekjes 104 ook En 116 is toch wel een grote maat of heb ik het mis?
ja maar als ik sommige van jullie hoor met kaartjes en dingetjes sturen, dan denk ik van ja waarom denk ik daar niet aan, ikzelf zou het ook leuk en fijn vinden als ik in die situatie zat en mensen denken aan mij enzo, maar zelf vergeet ik het te doen bij andere . weet het moet niet klagen dus dat zal ik dan ook niet meer doen
Haha voor Liset had ik er ook weer 2 leuke shirts weg! Broekjes vind ik wat minder voor haar omdat ze een spillebeen is en die broekjes bijna altijd wijd vallen bij de billen Dus voor haar haal in skinny jeans bij de h&m
broekjes maat 80!? sow heb mika net in 68 zitten met de broekjes, en truitjes net in 74. hij heeft nu een pyjamaatje aan van de kruidvat van vorige week die aanbieding maat 74/80 maar die broek die moet ik echt 3 keer oprollen hoor
Ja die prenatals zijn allemaal zo verschillend, hier valt het ook vaak tegen maar bij de arena schijnen ze hele leuke dingen te hebben!
Deze vielen vlgs mij wat kleiner......nou ja we zien wel Ik heb vandaag bij Joost mt 68 zo goed als uit de kast gehaald, behalve de dingen die ruim vallen.....maat 74 is een feit .
maar in de sudo zit zink in (bij mika werkt dat erg goed als ie de plooien tussen zn benen zeg maar in zn liezen door heeft van de pamper) maar denk dat het bij rick wel erg gaat branden en doen dan