Nou meiden ik ben er ook vandoor! Morgen weer vroeg op dus nu nog ff relaxen en dan naar bed! Doeiiii
Was ik nog weer even . Kreeg net een berichtje van Senn: Karsten heeft vanmiddag thuis wel een uurtje geslapen en 3/4 pot groente gegeten daarna. Had wel 38.9 koorts vanmiddag . Hij heeft net een fles gehad en is weer gaan slapen (hoop ik)....hoeveel hij van de fles op heeft weet ik niet. Hij heeft wel mijn knuffel en nachtzoen gekregen . Jullie krijgen allemaal de groetjes van Senn en ze hoopt morgen(avond) weer online te zijn .
ben weliswaar niet kk, maar ik heb ook met dat bijltje gehakt. op zich valt het best allemaal wel mee hoor want tegen die tijd slapen ze waarschijlijk mooi om elkaar heen was hier tenminste wel het geval. en tegen de tijd dat de jongste er is dan is de oudste al een jaar en kan zich ook al heel goed buiten de box vermaken. een duowagen raad ik echt wel aan, daar heb ik heel veel profijt van gehad ondanks dat het een lomp rotding is. wij hebben wel een 2e ledikant en commode gehaald maar dan van de ikea. de commode is weer tot een gewone kastte vermaken dus die is weer herbruikbaar. ach en verder wijst het zichzelf allemaal
Rick was dan wel ouder toen Joost geboren werd, en kon al heel goed lopen, maar ik kan echt niet zonder mijn duowagen .
superleuke woning hoor hoop voor je dat je woensdag die baan krijgt en dat jullie stappen kunnen ondernemen voor deze woning
Wow voor dat geld heb ik net aan een etagewoning van 65 m2! Zoals deze: http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/D ... ject&hbx=1