niet helemaal stoppen met klagen hoor! das niet goed voor je lichaam en geest. Haha hoorde het vanochtend op de radio, dat mensen veel klagen en dan vooral over partner of collegea maareh...ik heb precies hetzelfde hoor!
oh dus justin is toch niet zo heel klein!! die is ook 66 cm en maar 6,5 kilo ongeveer. zit ook nog in 68 hoor. sommige truitjes/broekjes zijn zelfs nog 62
ga er ook weer vandoor! kijken of justin vanacht wel doorslaapt, zal wel niet want ik heb hem alweer gehoord net pfffff
daar ben je vast al achter maar er werd gister? een paar keer gevraagd of je al een p-akketje had (ingrid) dacht ik
zo ben ook weer bijgelzen dus nu kan ik echt gaan. ga lekker in bedje liggen, miss nog tv kijken of stuk in mijn boek lezen: mannen komen van mars, vrouwen van venus. er staan echt nuttige dingen in, nu nog in de praktijk brengen en dennis aan zijn verstand brengen
ml gister nog en anno heeft het momenteel erg druk had ik begrepen met de site en zieken thuis (alhoewel de zieken wel al aan de beterende hand waren)