morgen solliciatiegesprek! Ben benieuwd of ik vanacht nog zal slapen, heb Julian vanavond naar mijn ouders gebracht om te slapen anders werd het morgenochtend zo'n gehaast en gesleep. Nu kan hij lekker rustig slapen enzo veel beter voor hem en ook voor mij. Vanmiddag nog nieuwe kleren gekocht voor morgen dus gaat helemaal goed komen! Hoop ik, zullen jullie voor me duimen? Vast wel want zo zijn jullie wel
over missing persons gesproken, waar is Marline eigenlijk? Heb haar dacht ik al 2 dagen niet meer online gezien of ben ik gewoon dement aan het worden en loop ik haar telkens mis?
He meiden, iedereen zal wel in diepe rust zijn nu.. Zit je dan remie alleen in de nachtdienst.. Pff.. Wil echt zo graag wat anders.. Maar goed genoeg geklaagd.. Ingrid wat lief van je! En heel veel succes met je sollicitatiegesprek! Senn heel veel beterschap met je kleinste mannetje! LK heel veel plezier en succes met de fotoshoot! Daantje wauw een tandje door! Sem weet ik niet hoe lang hij nu is.. Maar hij gaat met kleertjes ook richting de 74.. sommige 68 gaan ook nog.. verder ben ik alweer net zo lek als een zeef.. Meiden slaap lekker allemaal!
Meis, nog heel veel sterkte deze nacht! Hoop dat het een beetje snel voorbij gaat en dat je snel wat anders vind wat je graag wilt doen en zal doen! Knuf voor jou!
Zeg jij moet gaan slapen hoor! Je kan niet met wallen aan komen! Lief van je! Ik hoop het ook.. Slaap lekker en heel veel succes!
Dat was ook ongeveer het laatste wat ik heb gedaan. Daarna ben ik lekker gaan slapen en ga zo de honden uitlaten en dan mezelf klaarmaken en dan weg zodat ik lekker rustig aan kan doen.
Goedemorgen allemaal! Hier een goede nacht gehad.. We zijn gister op visite geweest bij mn zus.. Esmée sliep daar rond half 8 in het campingbedje en werd om kwart over 9 heel erg verdrietig wakker.. KRAMPJES Maar ik weet waar het door komt.. Ze had een potje gehad met spinazie, rundvlees.. Dit was vanaf 6 maand, maar de vorige keer dat ze hem had gehad was ze ook al zo, maar wist ik natuurlijk niet dat het daardoor kwam Toen heeft ze vanaf kwart over 9 tot 10 uur bij mij lekker op schoot erbij gezeten en zijn we naar huis gegaan. Onderweg een flesje en thuis ff cinababy en gelijk op bed en toen heeft ze heerlijk doorgeslapen tot kwart voor 8 vanmorgen! HEERLIJK! 'k ga nu ff neuzen op marktplaats, want 68 begint toch wel te klein te worden (oh nee, eerst esmée ff schone luier en fruithapje en dan haar op bedje doen..)
Trouwens, vannacht gedroomd dat Sassa een mooie positieve test had... Zou het dan toch? En die lieve Karsten is ook nog voorbij gekomen in mn dromen...
Als het zo is dan heb je goede voorspellende dromen. Ik heb ook gedroomd over Karsten, dat hij ineens een paar tanden erbij had
Hihi, nee, ik heb gedroomd dat ik lekker zat te knuffelen met die lieve Karsten... En dat hij me zomaar spontaan een kusje gaf.. HEEL VEEL SUCCES STRAKS!