Nu maar hopen dat het helpt en wel heel goed van je HA dat ze zo meedenkt. En neem het advies ter harte hè, want je moet nog even .
Ja wil het eigenlijk samen doen, maar zal zo ff smsen met Fred... En kan me voorstellen dat je er nieuwsgierig bent!
Ik ga vanmiddag toch maar even met Joost naar de HA voor de zekerheid.....hij "knort" nu al weer 1,5 week. Ik zal wel weer voor nop gaan, maar dan hebben ze iig effe geluisterd . Gelukkig heeft hij geen koorts, maar hij spuugt wel (maar ja met al dat slijm ) en het eten gaat ook maar zo-zo.
En het duurt nu volgens mij echt niet lang meer eer hij gaat kruipen. Hij zit nu echt op handen en knieën heen en weer te schuiven (buik echt helemaal vrij van de grond).......
Volgens mij heeft hij trek.....hij probeert het boxkleed op te eten . Eens kijken of hij wat fruithap wil eten.
Hij maakt iig al aanstalten, da's meer dan Rick ooit heeft gedaan....die ging uiteindelijk wel kruipen maar meer omdat hij dacht dat het moest volgens mij (want toen liep hij al overal langs )
hahaha rihanna probeert het wel maar gaat dus alleen nog maar achteruit...om haar as draaien lukt haar wel.... ze is net de wijzer van een klok als ze in de box ligt