Ik heb dat met Rick ook gehad.......en idd een keer uitgeprobeerd of laten huilen hielp. Maar dat was dus niet zo.....hij had gewoon die speen nodig. Maar als je het niet een keertje probeert, dan weet je het niet. En misschien is het dan daarna wel over.
Nou ja ik voel eigenlijk nog niet echt iets omdat ik eigenlijk nog niet zeker weet of het nu wel juist is hahaha. Mijn NOD had ik tussen de 17 en 22 feb en vandaag is het 18 dus het kan altijd nog...
Heb Joost net in bed gelegd en hij heeft niet eens geprotesteerd . Het is ook stil over de babyfoon nu......hij is echt niet fit.....normaal is hij met gemak van 8/8.30 tot 13.00 uur wakker .
Lekker.....nou ja de cappucino dan . Neem nog maar een stukje taart om de lichte teleurstelling weg te eten .
En nu ga ik echt even wat in huis doen . Moet iig de wasmachine leeghalen zo en stofzuigen (want Rick heeft mega geknoeid met zijn roze koekje, maar dat krijg je als je probeert de hond te voeren met een lepeltje ). Verder heb ik geen zin dus doe ik vandaag denk ik niks .
Zal wel weer weggestuurd worden met de mededeling dat ie zwaar verkouden is of een luchtweginfectie heeft of zo ..... Maar ja, dan hebben ze iig weer even geluisterd!
Nope.... (nou ja, appeltaart zonder krenten/rozijnen -daar ben ik allergisch voor - en zonder slagroom en 1x per jaar een mokkagebakje)