Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! De Kids In onze gedachten Tessa* 11 maart 2008, Dylan* en Dinand* 8 april 2008 5 april Dylan* - zoon van Vergo - *8 april 2008 6 april Dinand* - zoon van Vergo - *8 april 2008 1 mei Kyara - dochter van Susi 1 mei Rebecca - dochter van Susi 27 mei Brenden - zoon van Nannie 18 juni Genaro - zoon van Miss Sil 22 juni Mies - dochter van Etje 24 juni Nilo - zoon van Patricia01 24 juni Britt - dochter van Mayo1982 24 juni Wessel - zoon van Bloem82 25 juni Nièl - zoon van Mrietje 25 juni Chris - zoon van Duikster 27 juni Karsten - zoon van Senninha 27 juni Sandro - zoon van Lee74 29 juni Senna - zoon van NinaVI 29 juni Jules - zoon van Nin0 30 juni Novalie - dochter van Anno niem 30 juni Jeroen - zoon van Memoiikke 1 juli Tygo - zoon van Silla 1 juli Mayron - zoon van Monkeylove 1 juli Roan - zoon van Niesje1980 2 juli Isabella - dochter van MamavanPerine 4 juli Midas - zoon van Anne75 7 juli Aimey - dochter van Nance1979 8 juli Nikita - dochter van Susanne85 9 juli Guus - zoon van Penny 9 juli Rajah - zoon van Heidi77 9 juli Jasmijn - dochter van Jessbutterfly 10 juli Jesse - zoon van TuttiFrutti 12 juli Mees - zoon van Christiea 13 juli Indi - dochter van Kwebbels 14 juli Isabella - dochter van Lisettedijkstra 15 juli Marin - dochter van Veraatje 15 juli Esmee - dochter van Knuffelkonijn 15 juli Dean - zoon van Mirre 15 juli Jasmijn - dochter van Beastie 16 juli Sem - zoon van Esther1986 16 juli Fenne - dochter van Daisy 16 juli Linne - dochter van Daisy 16 juli Fae - dochter van Athina 16 juli Marcus zoon van Sassa25 17 juli Joost - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - dochter van Minka 18 juli Ivy - dochter van Sann 18 juli Timo zoon van Moesje83 20 juli Mika - zoon van Daantje85 20 juli Danique - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - zoon van Naomi32 22 juli Julia - dochter van Patricia34 23 juli Sam - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - zoon van Mila24 23 juli Dean - zoon van Bd81 25 juli Demi - dochter van Mirjam2112 25 juli Anoeska - dochter van Pluys 27 juli Rihanna - dochter van Liesje76 29 juli Yelina - dochter van InezI 30 juli Jurre - zoon van Rensie 02 augustus Pieter - zoon van Mone 11 augustus Mehmet - zoon van Selma 13 augustus Julian zoon van Ingrid30 Afsprakenlijst Week 34 22 aug. om 9:20 uur 1e CB afspraak Marcus (Sassa25) Week 35 25 aug. om 11:00 uur 1e CB afspraak Joost (Ramoontje) 25 aug. om 11:30 uur 1e CB afspraak Anoeska (Pluys) 28 aug. om 09:00 uur 1e CB afspraak Sam (Lovelykids) 28 aug. om ? uur nacontrole MvP Week 36 01 sept. om 08:30 uur prikjes Tygo (Silla) 02 sept. Pien weer naar school (MvP) 03 sept. om 10:50 uur na-controle Gyn Sassa25 05 sept. om 15:20 uur prikjes Roan (Niesje1980) 05 sept. om 11:15 uur prikjes Novalie (Anno Niem) Week 37 08 sept. om 14:00 uur prikjes Karsten (Senninha) 09 sept. om 10:40 uut prikjes Mayron (Monkeylove) 10 sept. om ? uur prikjes Isabella (MvP) 11 sept. om 11:15 uur prikjes Mikayla (Miss Piggle) 11 sept. om 14:10 uur CB + prikjes Jasmijn ( Jessbutterfly) Week 38 15 sept. om 9:30 uur prikjes Joost (Ramoontje) 15 sept. om 09:40 uur prikjes Marin (Veraatje) 16 sept. Eerste werkdag Senninha Week 39 23 sept. om 13:45 uur prikjes Timo (Moesje83) Week 40 8) Buddylijst 8) Silla <--> Monkeylove <--> Mayo1982 Senninha <--> Patricia <--> Anno niem Athina <--> Penny Etje <--> Mama van Perine Duikster <--> Veraatje <--> Rensie Vergo <--> Mirre <--> NinaVI Niesje1980 <--> Lientje <--> Lee74 Susi <--> Susanne85 <--> Jessbutterfly Knuffelkonijn <--> Nannie <--> Esther1986 Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979 Mrietje <--> Christiea <--> Kwebbels Bloem82 <--> Bd81 Heidi <--> Misspiggle <--> Duikster Lovelykids <--> Tuttiefrutti <-->Ramoontje Mirjam2112 <--> Miss Sil Selma2 <--> Ingrid 130 <--> Senninha Pluys <--> ? ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Verklarende Juli mamas woordenlijst Bedgym = Gymen in bed. Bijvoorkeur met man of vriend Penny-aktie = Een onhandige handeling of moment waar je achteraf erg om moet lachen, vernoemd naar onze lieve Penny Boutnacht = Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft janken. Ook bekend als Houtnacht Onderkantje = Het vrouwelijke geslachtsorgaan Kattenwas = Je baby opfrissen (gezichtje, handjes en billetjes) met een washandje i.pv. een badje. Boxsprinmatras/Surfplanken = Kraamverband Melkfabrieken= Borsten Senseopads= Zoogcompressen Plaatsing of wijziging op de lijst? Stuur dan een PB door naar Silla (nodige info Kind; Geboortedatum + naam baby. Bij afspraken: datum, tijd, soort afspraak) . De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
Nance, sterkte met je relatie! Ik hoop voor je dat het toch goed komt. ML, dromen over zwanger zijn? hmmm, misschien een soort afscheid nemen? Ik herinner me dat Mayron in principe de laatste zou zijn. Maarja, zeg nooit nooit he. Danique is zeker de laatste voor ons. Rationeel is dat voor ons allebei heel duidelijk, maar emotioneel vind ik het toch wel moeilijker om dat zo stellig te zeggen. Het is gewoon niet leuk om daar afscheid van te nemen vind ik. Vera, hier is het heel verschillend welke tijd er tussen voedingen zit. Maar in totaal kom ik toch meestal precies op 6 voedingen uit. Maar dan tel ik sommige hele korte voedingen wel bij elkaar op zeg maar. Ik maak me niet zo druk over of dat goed is. Zolang ze goed plast en goed groeit is het volgens mij wel goed hoor. Minka, ik hoop inderdaad dat ze alles weg hebben kunnen halen. Wat vervelend is dat zeg, als je denkt dat je "klaar" bent en dan krijg je zoiets! Hoe voel je je nu? Liefs, Lientje
Ze krijgt geen fles, dus ik weet niet of ze dan alles opdrinkt En idd ze groeit goed, ze heeft mooi gevulde luiers, dus dan gaat het vast goed, toch?
Over nog een 2e (3e, 4e enz enz) kind... Ik zou heel graag willen, maar nogmaals ik wil niet bevallen na mijn traumatische ervaring. Maar aan de andere kant, ondanks dat ik een partner heb doe ik alles alleen en er dan aan te denken dat ik er mss over een jaar er nog 1 bij zou hebben en Hugh ondersteunt me dan nog minimaal nou daar moet ik dus niet aan denken.
Ik keek even naar de lijst en van een aantal dames hebben we al lang niets meer gehoord. Ben vooral benieuwd hoe het met Susi is en haar twins!
ach die mannen kunnen het wel hebben toch? Ik hoop niet dat ik een maand ongesteld ben pf... Is er hier iemand die BV en FV combineert? Dacht het wel. Hoe bevalt dat?
Ik was vroeger in mijn puberjaren ook wel eens 1 maand ongi! Erg bizar maar waar... Staalpillen zo halen? Hmmm durf het niet te zeggen. Je kunt ff de Apotheek bij jou in de buurt ff bellen. Anders loop je er voor Jan met de korte achternaam erheen...
nou dat klinkt als druk en heftig de afgelopen periode. weet niet of je mijn tel.nummer nog hebt, maar je mag rustig smsen als je eens iets hebt hoor. heb jouw nr nog wel trouwens. heel veel sterkte met je relatie hoop dat het goedkomt, maar ook veel plezier met de ontmoeting van je zus
Zo nog 1x superirritant doen, maar wat was nou ook alweer het sommetje van hoeveel cc ze op een dag mochten drinken. Ik weet niet precies hoeveel Mayron nu weegt maar 2 wkn geleden woog hij over de 5 kilo , dus denk dat ie nu 5,5 kilo is ongeveer...
kwebbels en ml jullie forummen dus gewoon door tijdens het afwerken van jullie lijstje. haha dat ken ik van afgelopen vrijdag. een oog op de pc en een op dat wat ik aan het doen was. erg hè. kan gewoon geen afstand nemen. remco kwam er mee aan dat de laptop deze week 2 dg wegmoest maar gelukkig hoeft dat niet meer. werd er trouwens bijna chaggie van toen hij dat zei
Uhhh ik denk het wel Ach hij zoekt het maar uit! Ben er weer ff klaar mee. Wordt er een beetje moedeloos van dus hij heeft al vanaf gister (omdat ik niet lekker was en hij de boel de boel liet en zijn eigen plan trok) de "Silent Treatment" van mij. Ik zeg het hoognodige, maar daarin tegen ben ik ook een bitch hoor. Want vannacht wou hij helpen met de voedingskussen goed leggen in bed...maar dan krijgt ie weer een sneer van mij en zeg ik: "Schat ik doe het al de hele dag alleen dussss heb ik je nu ook niet nodig".
Hier is het niet zo heel goed. Zoals gezegd hebben we de afgelopen week veel werk gehad aan de feestweek hier in het dorp. Zaterdagochtend was ik vanaf 7 uur s morgens bezig met de kramen voor de jaarmarkt. Ben 2 keer anderhalf uur thuis geweest en lag er s nachts om half 4 pas in. Wel Danique s middags meegenomen en in de tent gevoed. De dagen ervoor waren ook steeds erg druk. Ik kreeg van iedereen complimenten dat ik alweer zo bezig was en dat dat wel heel bijzonder was als je nog geen 4 weken geleden een keizersnee had gehad. Zo stoer bleek ik toch niet te zijn. Sinds gisteren voel ik me weer als 3 weken geleden. Pijn in mijn buik en bij mijn wond. Ook weer een beetje vloeien, terwijl dat al een week niet was gebeurd. En vreselijk moe. De komende dagen ga ik dus rust nemen ala de kraamweek. Gelukkig is de productie van de frietkraam niet teruggelopen... Vandaag nog wel even druk. Vanmorgen intake gesprek gehad bij het kdv en de BSO (gaat Chris vanaf 1 september 1 keer per week naar toe). Was een heel leuk gesprek. Doorgesproken hoe het met BV werkt en dat soort dingen. Ook leuke kadootjes voor de kids meegekregen. En leuke boekjes waarin zowel het kdv als wij vanalles over de kids kunnen schrijven. Vanmiddag moet ik voor het eerst naar het CB. Ben benieuwd hoe Danique gegroeid is. Daarna ga ik boodschappen doen en morgen en overmorgen ga ik helemaal NIKS doen. Alleen maar rusten en relaxen. Duimen jullie maar voor me dat het alleen maar komt doordat ik teveel en gedaan heb en dat er niet iets mis is! Liefs, Lientje
Haha klinkt bekend MAar moet zeggen dat Yaron wel zijn best doet maar omdak nu zo labiel ben hoeftie maar iets verkeerd te doen en ik word gek
Dat is nou het mooie van een vrouw zijn. Je kan van alles tegelijk doen. En Indi in slaap wiegen (wat niet wil lukken overigens) en opruimen en forummen en ondertussen ook nog bellen hahaha
Lientje ga jij eens ff rustig aan doen meis! Hups alleen maar kroelen met de kids en ons ook af en toe wat aandacht geven, maarre veder RUST!