Bel ik de klantenservice van Hi ik had "Eindeloos online" dat mocht ik voor een maand gratis uitproberen maar kep er toen geen gebruik van gemaakt. MAar goed ik wil dat dus afmelden krijg ik me toch het meest saaie telefoniste aan de telefoon niet te geloven, ik viel zowat in slaap van haar stem! Toen vertelde ze me dat ik het in 1ste instantie niet kon laten verwijderen ? Yeah right ik zeg dat me dat toen was toegezegd enne dat het maar geregeld moet worden. Nou met veel 4ren en 5ven kreeg ze het voor elkaar...dus ze zegt met een hele monotome stem: "Het is eraf hoor" Pfffffffffffff wat een muts zeg... Jullie hebben niets aan dit bericht maar moest het ff kwijt!
Dat is het voordeel van bv. Maar toen we laatst afgekolfd melk hadden zat ze er wel op te azen. Maar mijn man was heel duidelijk dat hij haar de fles gaf, want dat kon hij anders ook niet.
mijn schoonmoeder vraagt dan ook gewoon wanneer ze weer voeding moet hebben..en als het te lang duurt dan krijg je een reactie van... OH.....
Jah is het ook. Als ik later oma van een stiefkind van 1 van mijn kinderen word zal ik ze net zo behandelen als die anderen hoor!
Scheelt zeker wel behoorlijk qua prijs? Hebben jullie nu geen koopwoning? Of willen jullie gewoon een ander huis? Wat een vragen, als ik te nieuwsgierig ben, moet je het gewoon zeggen hoor!
Nou ik ga maar weer zo'n ranzig broodje pindakaas maken voor Leroy Ow heb net de stoute schoenen aangetrokken en mijn werk gebeld. Nou ik had dus afgesproken Donderdag te bellen toen was ze er niet, Vrijdag werkt ze nooit en nu loopt ze ergens in het gebouw rond
ja echt wel en als ze binnen komt dan wil ze het liefste haar direct uit de box halen....en als ze slaapt zal ze ook niet van de box afblijven he....ik kan haar soms wel wat heb trouwens nog niet terug gebeld
ja ik snap het ook niet.. mn schoonvader niet, die belt of jor mee gaat fietsen enzo, even veel oog voor jor als voor novalie. Maar mn schoonmoeder.. verschrikkelijk, heb er wat van gezecht, want het was echt gewoon zielig voor jor, net of hij er wat aan kan doen! ga dan mij maar zo behandelen, maar geen kind. kan me ook niet indenken dat ik zo zou zijn, ook al zou ik nu een pleeg, of geadopteerd of weet ik het wat, dat byron nog ergens een kind zou hebben, zou ik er net zo veel om kunnen geven als om mn eigen.. maar ja dat ben ik.
Leuk! Mijn schoonmoeder probeerde Marin laatst wakker te maken, toen wij even niet in de buurt waren. Mijn man zag het nog net op tijd en heeft er een stokje voor gestoken. Schoonmoeders....