Kijk dat scheelt weer! Alleen nou moet je straks weer bellen, kun je er weer tegenop zien. Of belt ze nu zelf terug?
nou deze kan er ook wat van hoor...rihanna wil tussendoor als ze slaapt wel eens half wakker worden maar dan slaapt ze net makkelijk weer in en als ik dan zeg laat haar maar slapen, dan krijg ik commentaar van ze is klaarwakker hoor wie kent dat kind nou het beste...ik toch of niet dan
Ik moet ook even wat kwijt: Ik heb zo'n heerlijk meisje! Ligt nu in de box te kletsen tegen haar Woezel en Pip-mobile, net of ze geen prikjes heeft gehad. Gelukkig! Trouwens, ik kan er sowieso zo van genieten van haar 'klets'geluidjes!
Staat dat soms in het grote handboek voor schoonmoeders dat ze het altijd beter moeten weten? Zo irritant! Ik weet wel dat ik, als ik ooit een schoondochter krijg, het totaal anders ga doen!
net als afgelopen zaterdag: wij zijn even de stad ingeweest en voordat we weg gingen lag Rihanna al te slapen, zeg ik alleen tegen mijn schoonmoeder dat ze kan beginnen te zeuren in de slaap als ze de speen kwijt is, en dan is het alleen speen erin en dan slaapt ze verder... krijg je een reactie van Ik red met er wel mee hoor! ik wil gewoon niet dat ze haar wakker maakt en direct oppakt als ze begint te jammeren want daar heeft ze een handje van
Lucht op he om alles eruit te gooien? Volgens mij zouden wij een heel topic vol kunnen schrijven over schoonmoeders
Ik heb trouwens net een bericht gehad van de mod, dat als ik nog een 1000tal pagina open, ik idd gebanned word. Dus ik hou me nu gedeisd, ik heb mijn 1000 al
Zo ik zie dat jullie goed jullie best gedaan hebben vanochtend! Wie o wie zal de gelukkige p1000 opener geweest zijn. Spannend hoor ik ga nu eerst "even" 50 pagina's teruglezen haha
ik weet het niet.. ik denk dat het vooral "dom, en egoisme is" ik denk niet dat ze echt door heeft hoe het voor jor is.. van mij hoeft ze heust jor niet als haar kleinkind te zien, maar ze moet ze ook niet verschillend behandelen, dat is gewoon niet eerlijk. ik snap ook wel, dat het met novalie anders is dat is het voor byron ook, puur omdat je dit vanaf het begin mee maakt enzo, en jor was 5 toen byron bij ons kwam, maar die behandeld hun ook gelijk, wat ook logisch is. ach t is voor mij heel simpel, jor niet? novalie niet, en dus gaan we dr eigenlijk alleen heen als jordy bij zn vader is, dan heeft jor er geen "last" van. (en hoef ik niet heel vaak heen )
Kunnen we dat niet beginnen in de lounge: Het grote schoonmoeder topic Volgens mij heb je binnen een week 1000 bladzijden aan ergernissen...