Oh super heb ik genoeg variatie, kan ik hem elke dag achter een nieuw kleur behang plakken. Overigens zit hij nu op het kdv
Nou ik ga snel douchen want Mayron ligt nog steeds heerlijk in mijn bed te slapen met zijn aap... Toedels
goeiemiddag! nou mika heeft dus echt wel zijn sprongetje gehad hoor, tjonge jonge, vanmorgen met de fles om half 9 wilde ie niet, heeft de hele tijd maar liggen lachen en liggen te vertellen, zo lief! en ligt nu nog lekker te slapen, om half 2 krijgt ie de volgende fles. vond het zo schattig vanmorgen. het schorre is ie gelukkig zo goed als kwijt. zie dat er weer veel bij is geschreven ik moet zeker 50 pagina's bij gaan lezen, heb ik eigenlijk niet echt de tijd voor, moet ook nog de strijkwas aan de kant doen voordat leon thuis is, want hij kan geen kleren meer aan (hoezo heb een hekel aan strijken ). dus dat ga ik nu ook doen, misschien dat ik straks nog even online kom. oh ja, veraatje proficiat met de opening van de 1000ste pagina! (daar was ik wel nieuwsgierig naar)
zo herkenbaar! Hier is het eigenlijk vooral mijn schoonvader die daar goed in is. Ze komen ook ineens veel vaker langs en ga zo maar door, ze hebben ook van elke week een foto gemaakt. Dat wil hij blijven doen zegt hij want dan heeft hij een reportage van hoe hij is veranderd. Nou ik vind het goed als ik er maar geen last van heb en als dat betekend dat hij dus elke week langs moet komen heb ik er wel last van dus gaat het feest niet door! Heb het mijn vriend ook al gezegd dat als het straks zo is dat zijn ouders constant op de stoep staan als we in assen wonen ik zo weer weg ben uit assen want heb er gewoon geen zin in.