Geachte Veraatje Ons kwam ten gehore dat jij de 1000e pagina hebt geopend van de juli mama's. Daarbij kregen wij ook vele protesten binnen, wat op zich logisch is omdat ML en Anno niem de gehele ochtend er al om hadden gebattled. En laten we Ramoontje niet vergeten die de opening van pagina 900 aan haar neus voorbij zag gaan. Alles bij elkaar genomen, hebben wij besloten om je te bannen als je weer een 1000tal pagina opent. Je wordt dan gebanned naar de januari mama's, waar strakke regels gehanteerd worden. Misschien leer je daar wat van. Je mag trouwens dan deelnemen aan hun gesprek als ze bij deel 4 zijn. Zijn ze daar dan nog niet, dan heb je pech en moet je maar een tijdje je stil houden. Hopelijk zijn we zo duidelijk geweest. Kun je je hier niet in vinden, PECH, zoek maar een ander forum. Met vriendelijke groeten, De mods van het zwangerschapsforum.
Nee hoor, maakt mij niets uit. Het is fijn om te weten dat je niet de enige bent met schoonmoeder problems.
Zow heb gedouched, lig aardig op schema. Beneden is het best netjes, de was is gedaan, ik heb gedouched en Mayron slaapt nog steeds dus die zal wel vette hoger hebben als ie wakker word. Nu snel dan ff me aankleden en m'n haar doen dan kna ik rustig die film afkijken waar ik gister aan begonnen was (niet dat dat anders niet kon maar toch)
63 pagina's.....dat ga je niet menen..... Ik doe m'n best ze bij te lezen (vrees alleen het ergste).......