Het CB bezoek van Joost is weer achter de rug, evenals zijn eerste prikjes. Hij is nu 60,5 cm lang en weegt 5.670 gram! Mijn bikkeltje heeft gewoon NIET gehuild bij zijn prikjes .
moet zeggen dat ik geen problemen heb met mn schoonmoeder. is een geweldig mens. ik zou mee kunnen doen aan het topic over moeders. baal soms zo van mn eigen moeder! (erg he? )
vreselijk! hier is het vooral mijn schoonvader, die lijkt wel obsessed met Steijn. Hij pikt hem ook constant in en niemand kan meer bij die jongen in de buurt komen Hij had zelfs tegen mijn vader gezegd in het zh over Mees: Ik heb niks met die kleintjes. Nou dat is gel*l want toen Steijn zo oud was, was hij niet bij de wieg weg te slaan!
haha, sorry.. YES 2000 berichtjes volgekladderd! Mn werk belde vanochtend. Moet er alleen nog ff heen om paar dingen te ondertekenen en per 1 oktober ben ik er dan weg! Kan lekker bij mn meissie blijven...
Is ie bang dat Steijn niet genoeg aandacht meer krijgt ofzow... Daar heeft mijn moeder nl een handje van bij LEroy... Pffffffff.... Leroy word er gek van hahah... Gelukkig maken we er vaak (lees: elke dag) grapjes over
Ah gossie arme Marin! Hopelijk heeft ze er voor de rest geen last meer van. Ben langzaam aan wel benieuwd wie oh wie nou die 1000 heeft geopend, kandidaten genoeg vanmorgen
M'n moeder zit dan zwaar te koediën met Mayron en ontdekt Leroy dan die zit te gamen ofzow en dan gaat ze hem er echt zo overdreven in betrekken, maar echt op zon manier van ach jongen ik ben je heus niet vergeten nu je een lief, schattig klein broertje hebt hoor Leroy denkt alleen maar pfffff.... Laat me gamen...