Zal mijn schoonmoeder niet lukken. Karsten slaapt boven en zij zit in een rolstoel. (Maar mijn schoonmoeder is echt een schat hoor)
Ik ook niet. Je krijgt twee van die prachtige mannetjes als kleinkind wat wil je nog meer? Maar goed, ik vind het vooral voor Mees heel triest. En Steijn die krijgt zo een heel verkeerd beeld.
Alleen Yaron heeft de sleutel maar die is aan het werk, jah en Michelle en Leroy maar Mi is op school en Leroy zat op dat moment beneden hahaha... Maar ben aangekleed, opgemaakt en ik heb mijn haar gedaan. En ik hoor er 1 zeer moeizaam wakker worden haah...
Ach, mijn schoonmoeder valt over het algemeen ook wel mee. Ik heb alleen liever mijn moeder in de buurt.
Lekker hè! En wat vergeet je toch weer snel hè dat ze net een groeisprong heeft gehad en je niet wist wat je met haar aan moest.
hihi en het is ook bijna 12 uur, t zou wel erg toevallig zijn als iemand op 12 uur de 1000ste pagina heeft geopend
Nou gefeliciteerd hoor! Je zit nu te glunderen en te stralen achter je pc van de trots zeker hihi en ik zie dat Sen ook nog een poging heeft gewaagd, kleine stiekemerd