Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

woensdag om 2 uur een afspraak en dan is alles geregeld. En of ik mijn kindje mee wou nemen hihi ze was erg benieuwd.

Oke Indi slaapt weer.. ik ga der nu in bed leggen en kijken hoe kang ze het vol houdt.

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Het lijkt wel een wiskundige formule ;)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    KV deed alleen 2 vingers onder zijn kinnetje, maar dat krijg ik dus niet voor elkaar....ik heb 1 hand achter in z'n nekje liggen en 2 vingers (wijs en middel) van m'n andere hand onder zijn kinnetje. Heb dan alleen geen hand meer over om water over zijn bolletje te doen, maar dat vindt Rick leuk om te doen (en als die niet kan/wil helpen, zorg ik dat zijn bolletje met een washandje gewassen wordt ;)

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

ECHT NIET! ! ! ! ! !
    had een paar dagen later al gevraagd of 's avonds de laptop iig thuis zou zijn, maar toen zei hij dat hij die toch wel thuis liet staan gelukkig.

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ja, zo doe ik het ook. Behalve dan dat ik Rick niet als hulp heb :D
    Maar ik laat de land in haar nekje wel eens los en dan gooi ik wat water over haar heen.

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Doe ik Vera!
    Heb hier thuis ook al op mijn donder gekregen :oops:
    Roger heeft me ook al gebeld en dat doet ie niet zo snel tussen het werk door. Hij is wel heel lief voor me hoor. Is gisteren wel 10 keer voor me de trap op en af geweest om wat te pakken boven. En hij haalt Danique nu s nachts ook weer voor me als ik moet voeden. Net als in de eerste weken.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    waar heb ik dat meer gehoord :D :oops:

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Haha moet er wel een beetje om lachen, ik ben ook zo namelijk! Wel leuk om dat ook bij een ander terug te lezen hihi!

Maar mijn kerel zag dus op een zeker moment in dat hij toch ook wel aandeel had, dus ik hoop dat dat moment voor jou ook snel komt!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    en wij maar schoppen uitdelen....of we kunnen niet mikken :) :)

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

maar mijn duimen draaien hoor

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Heel lief van je mannetje!
    Ik kwam misschien wat jufferig over net, maar ik vind echt dat je op moet passen. Het is allemaal goed bedoeld :D

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Mijn herstel ging ook super na de keizersnede, tot 2 weken geleden ik kreeg ook weer pijn in mijn buik en wond en begon ook weer meer te vloeien, ik had de dokter gebeld (gyn dus) en die zei dat ik absolute rust moest houden! Mocht echt niks meer doen, neit stofzuigen niet autorijden mocht alleen Marcus tillen!
    En nu eindelijk begin ik me weer een beetje beter te voelen, dus meid luister naar je lichaam!

13. kwebbels

Ik ben al wat gevorderd in stadium. Ik ben aangekleed en nu ook al opgemaakt :p Ondertussen zag mijn achterkantje wel blauw van al die schoppen :)

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

1. Puinruimen missie volbracht
    2. Bedden verschonen en wassen
    3. Mayron in bad doen missie volbracht
    4. Mijn werk bellen (is mailen geworden) missie volbracht
    5. Belasting doen voor kinderopvang
    6. Boodschappen missie volbracht door Michelle en Leroy
    7. Iets leuks bedenken wat Yaron en ik kunnen doen...

Zooow Michelle en Leroy zijn boodschappen gaan doen, mits ze snoep en chocola mochten kopen :) Ik ben maar overstag gegaan :rolleyes:

15. kwebbels

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ach, dan heb je meer als mij gedaan want ik zit hier nog lekker asociaal te wezen in een trainingsbroek en een slaapshirt :)
    Maar nu de kids even wegzijn spring ik even gauw onder de douche na de was te hebben gedaan :p

17. kwebbels

Nou succes ermee ik ga stofzuigen ( is ook al de derde keer dat ik het zeg maar nu ga ik het ECHT doen :) )

18. kwebbels

Lientje doe inderdaad lekker rustig aan en laat je man maar goed voor je zorgen!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    geeft toch niks, heb ik ook wel eens last van :D

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML toch handig hoor oudere kids hihi.
    Ik heb gister samen met Tygo de hele dag in pyama gezeten hihi.
    Net ff werk gemaild en een ex collega.
    Zijn zoon is 4 juli geboren met 32 wkn en mocht vorige week mee naar huis...

Ik ga ff bank hangen, begin weer hoofdpijn te krijgen :rolleyes:

Share This Page