lekker! waar in zeeland? mn oma heeft in zierikzee gewoont! herkenbaar hoor! maar wie weet, we horen het wel als jullie hem hebben genomen! een ligbad in de schuur wie wil dat nou niet
Tja moest d'r eerst 1tje naar de PSZ brengen, met Joost naar 't CB (duurde een eeuwigheid ), wat in huis doen, 1tje ophalen bij de PSZ, boterhammetjes eten, 1tje in bed leggen, fles geven tussendoor....en zo'n 70 pagina's bijlezen! Als jullie niet zoveel pagina's volgel*ld hadden, was die banner al 3x klaar geweest!
goed dat je het zegt! mijn andere wasje moet ook nog opgehangen worden! lekker dat ie al zo lang slaapt! t komt wel goed met hem
Ze zit nu op school maar zal haar vanavond wel even bellen. Ga nu iemand uit bed plukken en de fles geven.
Waar is Senn als je haar nodig hebt.....? Zij woont toch in Utrecht? Saan moet vanavond in Houten optreden,vroeg me af hoe het met de files rond Utrecht zit. Ik dacht dat het daar nogal us druk kon zijn. Hij moet om 18:00 uur daar zijn, maar zijn bandgenoten willen pas op 17:00 uur aanrijden (van achter Eindhoven). Lijkt mij zo laat. Was dus gewoon een beetje benieuwd xxx
Nee, Maarit had er nooit last van. Sven kreeg altijd koorts en Karsten bungelt er tussen in. Moet zeggen ligt er ook aan welke prik ze krijgen.