Meiden ik ben supermoe en kom vanavond niet online. Niels heeft een buikgriep dus de kids komen even op mij neer. Fijne avond allemaal en ik hoop vrijdag weer mee te kunnen kletsen.
Nou toevallig had ik het er net met Pat over.....wat als onze Cairn er niet meer is. (als het goed is gaat hij nog jaren mee hoor, hij is pas 8 jaar) Aan de ene kant wil ik dan geen hondje meer in huis.....aan de andere kant zou het voor de jongens een groot gemis zijn, want hij is echt hun speelkameraadje.....
Dan zal ik maar niet zeggen dat Rick van de eerste 8 geen last heeft gehad en bij hem de ellende daarna pas is begonnen
Ik heb Rick rond kwart voor zeven 4 van die druppels in een beetje water gegeven. Hij was toen al in zijn pyjama..... Joost de fles gegeven en toen die net zijn fles leeg had, zei Rick ineens "mama, Rick slapen" . Dus hup jongens naar boven , samen met Rick Joost in bed gelegd, toen Rick zijn tandjes gepoetst en gezicht en handjes nog even gewassen en ook zijn bed in. Hij is zonder morren gaan slapen en niet zijn bed uitgekomen . Zou het toeval zijn?
vanmiddag bij ka geweest, had beter niet kunnen gaan , mijn ka was ziek dus een vervanger en die wist toch niet zo goed wat ze moest. of een ka raadplegen of toch zelf stoppen of toch maar een nieuwe afspraak maken als de onze weer beter was. Dat laatste maar gedaan maar weer een ritje voor niks geweest. Nou ja, eigenlijk moeten de medicijnen verhoogd worden, maar dat hebben we dan maar niet gedaan. dan bouwen we het stiekem zelf wel af . Verder is justin nu sinds gisteren ineens gaan hupsen op schoot! nog niet sterk genoeg hoor om zelf te staan maar hupsen is wel leuk! hihi
nou de jongste slaapt lekker door maar de oudste komt volgens mij nog regelmatig sorry ik had je beter nieuws willen geven
toeval of niet, het werkt!! =D> ik heb justin wel eens druppels gegeven tegen tandjes (bleek ze niet hebben dus maar weer gestopt) maar daar zit ook iets in wat vermoeid maakt. zal hier dan ook wel in zitten denk ik
Nou zeg, daar ga je dan voor naar de KA . En hoezo, de medicijnen moeten eigen verhoogd worden, maar wij bouwen ze wel af? Is dat niet link zo op eigen houtje?