heel precies weet ik het ook niet, maar volgens mij is dat gewoon melk met een vanille smaak ofzo anders even googlen?
Is een kant en klare voeding met bisquitsmaak, vanille smaak en banaansmaak. Kun je zowel koud als warm geven en vult wat extra dacht ik. Vooral handig bij de laatste fles, al willen sommige kleintjes daarna de gewone fles niet meer dus of het echt handig is....
nou heb er alweer eentje op bed liggen, volgens mij gaat ie zn schema helemaal omgooien . normaal is 10 uur kwart over 10 dat ie naar bed gaat. nou dan is ie om 11 uur weer wakker en kan ie om 1 of 2 weer naar bed, kan ik dan naar de winkel, als ik terug kom het eten koken, voor mika het eten pureren en kan hij dat eten. tenminste dat is de planning maar goed die kan natuurlijk ook weer over hoop gegooid worden.
wat heb je een ontzettend leuke banners steeds waar haal je die plaatjes enzo vandaan? Hoe is het verder met je? Misselijkheid? Hoe was je echo?
Hoi allemaal! Hoe is het hier? Hier een beetje een onrustig nachtje gehad! Om 4 uur ofzo werd ze wakker..Dus ik ff uit bed gehaald en knuffelen en ze werd weer rustig. Wilde eigenlijk geen schone luier geven anders zou ze gelijk helemaal wakker zijn! Maar iets in mij (moederinstinct? ) zei dat ik het toch moest doen en wat bleek......Mevrouw had zooooo veel geplast dat alles nat was! Rompertje, pyamabroekje...Dus ik alles maar uitgetrokken, andere slaapzak derbij en hup in bed. Maar slapen? Nee hoor Dus ik uiteindelijk weer eruit om haar in slaap proberen te wiegen..Dus ze was weer rustig, ik haar weer in bed gelegd. Ik in mijn eigen bed en hupsakee, janken. Nou het was inmiddels 5 uur en heb haar maar een klein flesje gegeven. Toen hoorde ik haar om 7 uur weer gillen maar dat was volgens mij in haar slaap want heb niks meer gehoord tot half 9! IK ga eens ff wat foto's spammen!
hoihoi dames, rihanna is ook weer verkouden, gisteren had ik haar opgehaald en toen zei ik al tegen mannetje van die wordt verkouden want ze begon te knorren en ja hoor...gisteravond lag ze lekker om 20 uur in bed en om half 9 was ze alweer wakker, om 9 uur er even uit geweest en om half 10 weer in bed...totdat ze om 0.15 weer wakker was. even erheen na een kwartier huilen en daarna heeft ze nog gehuild tot 1 uur en toen is ze eindelijk in slaap gevallen en vanmorgen was ze zo verkouden als het maar kan en vanmorgen niks anders als huilen en rihanna heeft gisteren haar 1e woordje gezegd....geen papa, geen mama maar..... LEKKER
hihihi..ik zei tegen haar van zei jij lekker ? en mannetje stond te koken en die zei tegen mij van dus ik heb het wel goed verstaan? het zal wel komen doordat we altijd met het eten van haar tegen haar zeggen van lekker he
Dit was 13 euro nog wat.....maar die van Valdispert is goedkoper meen ik. Rick heeft geslapen tot kwart voor 8 vanmorgen . Hij is wel rond kwart voor 5 wakker geweest, maar dat was de schuld van de jonge dober....die zat echt mega te blaffen . Pat kwam dus net weer naar boven van een mopperpartij, toen Rick zijn deur openmaakte en zei "papa, marco blaffe" (alleen was het niet Marco maar Tobi ).....hij heeft hem terug in bed gelegd en we hebben hem niet meer gehoord of gezien .
Dan moet je niet laten pendelen meid! Als jullie straks graag een 2e kindje willen en er voor bezig zijn, kun je toch altijd nog laten pendelen.....