Nou ik denk dat KK wel op de een of andere manier of een fotootje van beebje 2 erin gaat verwerken, of het aantal weken van de zwangerschap of zo....ik weet dat ik dat toen ook had .
Zie je wel , had ik toch gelijk dat je zou gaan proberen om dat op de een of andere manier er ook in te zetten .
http://www.nu.nl/algemeen/1927376/tweel ... hting.html Sorry voor de eventuele katholieken onder ons, maar soms snap ik het Vaticaan niet.
He meiden, Even snel een brichtje van hier.. Ik moet namelijk weer werken.. Gisetren ook de hele dag gewerkt.. Hier gaat alles goed! Sem slaapt nog steeds niet meer door 's nachts.. maar dat zal wel weer goed komen.. Ik had ook een pb-tje terug van Pendelmieke: Maart/ April pos test en een jongen.. Meiden eerst even weer de groetjes.. Heb een huilertje.. Liefs
Hihi iedereen druk met pendelen lees ik! Nou ik laat me nog maar even niet pendelen hoor, dan zouden we sowieso eerst moeten verhuizen en dat staat nog voor eventjes niet in de planning! Pff ik zit wel al een week te wachten op mijn menstruatie. Ik had het een week geleden al moeten zijn! Maar goed ik heb een spiraal en dan kan het zijn dat je niet meer ongesteld word toch? Maar goed ik ben het al 3 keer geworden met mijn spiraal dus het lijkt me heel sterk dat ik het opeens niet meer word!
ik zou het niet weten meid....maar ik was gewoon benieuwd wat pendelmieke te zeggen had aangezien zij het heel erg vaak goed heeft
kzit tegenwoordig op een site. psp kidzzz ofzo. daar staan leuke linkjes op... echo was super! ben nu 8 week 5 dagen, dus een weekje later uitgeteld. namelijk 10-10. echo foto staat in album
Fijn zeg dat het helemaal goed was en zo'n echo foto blijft bijzonder mooi hoor. thnx voor de site, ga het even opslaan (doorsturen naar huis dus )