Goedemorgen allemaal.. Hier wel redelijke nacht. Alleen kwam Esmée rond half 5... Was heel zielig aan het huilen, dus gewoon pijn van het tandje. Flesje erin gedaan, ff gewiegd en toen sliep ze tot 7 uur. Half 8 eruit gehaald. Fles gegeven en rond 9 uur lag ze weer te slapen en ze slaapt nu nog steeds! Ik werd ook pas om 11 uur weer wakker
Weet je zeker dat je het niet "wou horen" ? Als Merel aan het brabbelen is, dan hoor ik er ook vanalles in, maar echt zeggen doet ze het natuurlijk niet. Maar het kan bij Rihanna natuurlijk altijd anders zijn hoor!
we zaten echt allebei zo te kijken van hebben we dat nou goed verstaan? en ik vertelde dat mijn schoonmoeder vanmorgen en die moest natuurlijk zeggen van ja dat heb ik mij ook al vaker verbeeld....dat heeft ze dus echt nog niet eerder gezegd, dat weet ik zeker maar elke keer als Rihanna wat nieuws leert of doet dan heeft ze dat altijd net bij haar al gedaan enzo stom mens
Jeetje die kleine hier zit zo in d'r Tripp Trapp stoel te stuiteren dat die elke vijf minuten een meter verder naar achteren is geschoven .
ik ben bij wat een boutnacht om 3.00 kwam youame weer en heb maar gezegt dat ze naar der vader moest gaan wat doet hij hij legt haar in het midden met gevolg dubbelop gesnurk en ze trapte mij steeds in mijn ribben van ga er maar uit ben naar de wc gegaan en toen ik boven kwam heb ik der in der eigen bed gelegt 10 min later kwam ze weer heb der toen nog 1x terug gelegt en ja hoor ze bleef komen dice kwam om 9.00 heb tegen me vriend gezegt je gaat er maar mooi uit ik blijf liggen gaat hij eruit wat doet ie geeft ie dice de speen gaat weer in bed liggen ik zo van denk je dat dat helpt? en ja hoor hij trekt net de dekens over m heen en dice brullen gaat ie weer naar m toe om de speen te geven en gaat naar beneden naar de wc in plaats van dat ie dice nou gelijk meeneemt zucht dice was aan het krijsen van de honger 10 min later komt ie weer boven om dice te halen zegt ie nog tegen mij ga nog maar even slapen ik dacht van nou dat kan ik dus niet meer maar heb toch nog even een uurtje geslapen totdat youame me wakker maakte
nee we hoorden het echt allebei en we zeggen altijd als zij aan het eten is lekker he...dus het kan best zijn dat ze het gezegd heeft hoor
nee hoor...maar mijn schoonmoeder is er altijd heel goed in om dit soort dingen te verpesten voor mij
Liesje, wat goed van Rihanna zeg! Hier zeggen we altijd zoveel als hij aan het eten is dat ik niet denk dat daar zijn eerste woordje vandaan komt. Of het moet mama zijn want dat zeg ik wel heeeel vaak bij het eten