ik zou het zo niet weten. we hebben hier een extra lange slaapzak, zodat we die voor een groot gedeelte onder het matrasje kunnen stoppen en met de voetjes ligt ze onderaan het bedje.. (bedje dus nog steeds iets lager opgemaakt)
Hai, Zo werken jullie niet ofzo hihi. Ik ben nou heerlijk 4 daagjes vrij, hoop dat het weer ook een beetje meewerkt. Vanmorgen ben ik met Esmée naar winschoten geweest voor haar helmpje. Ze blijkt allergisch te zijn voor het helmje. Komt niet zo vaak voor, moeten wij natuurlijk net weer hebben. Ik moet straks met haar naar de huisarts, kijken wat hij ervan zegt. Uhm heb niet zoveel bijgelezen. Zag een nieuwe mamma. Welkom! Ik ben hier ook nog maar net hihi, kan je vast wel aan mijn berichtenaantal zien . Liesje wat knap zeg dat ze haar eerste woordje heeft gezegd!
geen dank ik vindt ie programma ook super handig henb al mijn foto's daar opgeslagen voor als mijn pc kapot gaat
jeetje allergisch voor het helmpje is ze vast net zoals mij haha ik zat net bij die 1% die allergisch was voor de prikpil beniuewd wat ze nu gaan doen dan met der hoofdje
hey mama van esmee haha ja ik werk normaal vier dagen in de week maar ben nu heerlijk een dagje vrij morgen nog en dan weer weekend! winschoten is wel een leuk dorp kom zelf uit sappemeer (is redelijk vlakbij) wat sneu dat ze er allergisch voor is, heeft ze dan last van uitslag? lees dat veel kindjes hier al veel doen isabella die brabbelt wel veel ook hele geprekken maar een echt woordje... nee dat nog niet.. kruipen ook nog niet alleen kleine stukjes achteruit.. maar dat komt allemaal vanzelf! groetjes lisette
ik heb ook een extra lange slaapzak die onder het matras gestopt wordt maar mevrouw krijgt het toch voor elkaar om op de buik te draaien
ja ik werk zeker wel...op mijn werk ben ik hier meer te vinden dan dat ik thuis ben hihihihi balen dat ze allergisch is voor haar helmpje...wat nu dan?
Ik werk 20 uur in de week. Woon trouwens niet in Winschoten hoor. Ik woon in Delfzijl. Esmée heeft het weekend erg last van haar uitslag gehad. Het is na een paar dagen zonder helm weggetrokken. Moet de helm echter wel weer op, vandaar dat ze er zalf voor krijgt. Zal even een foto opzoeken van haar hoofdje.