http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=628 het is een slaapwikkel waar je haar in vastlegt. Ze kan dan nog wel op haar zij draaien maar niet door rollen op haar buik. Ik heb hem destijds met Steijn ook gebruikt met slaapzak, dan laat je de flap die tussen de benen moet weg.
Dat is een handig ding. Had ik nog niet eerder gezien. lijkt mij ook wel wat voor Esmée, die kruipt haar hele bedje door.
Steijn niet, toen hij 1 was kon hij zich wel erin op zijn buik draaien, maar kon toen ook zelf terugdraaien en zijn we er mee gestopt om hem te gebruiken. Ze liggen trouwens best goed vast in dat ding hoor,
ik zal het zeker onthouden, ik wil eerst nog eens kijken of ik de slaapzak nog iets verder onder de matrs kan stoppen zonder dat ze met haar voetjes komt te zitten
Ik ga ook weer. Zo lopend naar de huisarts. Hoop dat het droog blijft, want heb nog steeds geen regenhoes voor de wandelwagen. Doeg
Lief meisje hoor. Maar eh zit ze altijd zo hoog in haar Maxi Cosi Cabrio Fix? Dan moet ze echt over naar de opvolgstoel hoor of is ze dat al? Zodra haar kruin boven de zijsteunen uitkomt, is hij niet veilig genoeg meer.