Kwebbels kep je afsrpaak aangepast in mijn WORD versie maar plaats maar 1x per dag de lijst. Fijne middag ladies...
KV legde Joost op haar onderarm (zeg maar ala krampjes tegengaan) en dan in de TT, ik til 'm onder de oksels (vingers achter zijn hoofdje) erin; dan is íe dus effe net een strijkplankje maar ik vind het gemakkelijker als op mijn onderarm .
Voor de dames die SAB Simplex gebruiken: hoe vaak en hoeveel druppels geven jullie? Heb 't net binnen, maar vind 15 druppels per fles wel veel om te beginnen....
Hoi meiden, even een snel een fotospam! moet nog boel doen waar ik niet aan toe kom maar gisteren zowaar een lachje vastgesteld (zal wel lachstuipje zijn geweest, maar die zijn ook grappig!) [/url][/img] liefs rensie
Als Marin op de aankleedkussen ligt, dan ga ik met mijn ene hand onder haar hoofdje door en pak haar armpje dan vast in de oksel. De andere hand onder haar billetjes en dan in bad. Ik laat dan eerst haar benen er in 'vallen' en dan pak ik met mijn ene hand haar kinnetje en dat is het.