serieus? hmmz ik dacht dat dat pas vanaf negen maanden mocht... bedankt voor de tip en dan gaan we zaterdag maar op zoek naar een andere autostoel.. iemand nog tips?
Ja technisch gesproken wel, maar op de site van Maxi Cosi staat ook geschreven: Wanneer moet mijn kindje vanuit zijn eerste Maxi-Cosi baby-autozitje naar het opvolgende autozitje? Wij adviseren u, uw kindje zolang mogelijk in het eerste autozitje; Groep 0 of 0+ dus achterstevoren te blijven vervoeren en wel omdat dit het veiligst is en bovendien meestal het meest comfortabel. Pas als het kindje met het kruintje van het hoofd net aan de rand van de kuip komt, is het tijd over te stappen naar het volgende autozitje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol. Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autozitje te plaatsen. terug
zat ze eerder wel nu begint het zich een beetje te stabiliseren maar ze paste gewoonweg niet meer fatsoenlijk in de MC ze zit er prins(es)heerlijk in hoor
haha hoop dat dat bij isabella binnenkort ook gebeurt ze zit nu al in maat 80 en zou wel willen dat ze haar kleren een keer wat langer aanhoud.. maar goed ga zaterdag dus maar op stoeltjes jacht. Vind trouwens de Tobi erg mooi en dan vooral die rood met oranje! Bevalt hij verder een beetje? Isabella slaapt trouwens wel veel in de auto kan dat dan nog wel in die stoeltjes?
je kunt de stoel in de slaapstand zetten en rihanna kan er prima in slapen hoor rihanna zit nu in maat 74
He meiden, Het uis echt mega rustig hier! Even een ego-tje.. Ik zit in een mega dip.. Het wordt me allemaal teveel.. Ik kan niet teveel hebben en als ik moet werken heb ik een bepaalde soort spanning en kan ik helemaal niet veel hebben van mijn kleine mannetje.. Ik vind het zo ontzettend sneu voor hem.. Ik ga morgen een afspraak maken met de huisarts.. Ik heb vanmiddag al even gesproken met mijn teamleider en ik ga ook even met de bedrijfsmaatschappelijk werker.. Daarna na die gesprekjes ga ik verder kijken met het werk enz.. Liefs
Oh ja, ff aan de nieuwe dames. Als je bij op de lijst wilt, moet je mij ff een pbtje sturen met de gegevens van je kindje.. Naam, geboortegewicht, gewicht vorige keer en gewicht nu... En afspraken kun je ook doormailen.. !
Hihi, vanmiddag een positiebroek gekocht. Mijn broek moet altijd open nu 's avonds, omdat hij anders gaat knellen dus vanmiddag een hele mooie gekocht van mamalicious!