Die bosjesvrouwen hadden langer in de bosjes moeten blijven zitten hoor.....het is hier zo rustig ........
ja hoe is het met rick vanavond gegaan? druppels geholpen gisteravond en vanacht? heb niet terug gelezen dus miss heb je het al verteld
hij was wel weer geweldig toen ik hem op ging halen bij het kdv! lekker kletsen en lachen, dan is het zo'n poepie! en bijna een hele grote pot groente op (ben maar gestopt want wilde ook nog yoghurtje geven) maar de yoghurt ging ook nog schoon op mijn bek viel open!
Geeft niks. Afgelopen nacht is eigenlijk heel goed gegaan. Hij is rond 5 uur of zo wel wakker geweest, maar dat was de schuld van onze nieuwe hond die echt giga hard zat te blaffen......Hij kwam net van zijn kamertje af toen papa naar boven terug kwam (van een mopperpartij) en papa dirigeerde hem zo terug naar bed...geen morren, geen gezeur....hij sliep bij wijze van alweer voor hij op het matras lag . En hij heeft geslapen tot kwart voor 8 ongeveer . Vanavond is hij weer zonder morren gaan slapen en ik heb hem nog niet weer gehoord .
ik had trouwens nog een vraagje tot wanneer moeten baby's eigenlijk de laatste fles hebben want ze heeft er niet echt behoefte aan moet haar er altijd voor wakker maken (ze drinkt hem wel helemaal schoon op)
oh wat fijn joh!!!! lekker zeg en nu zo door gaan ricky!!!! onee niet te hard gillen want dan wordt hij wakker
nee en ook niet zien op die afstand (en bovendien staat het ook vast niet op je voorhoofd geschreven )