goedemorgen dames! vandaag studiedag op mijn werk... kan er dus iets later heen maar moet wel de hele dag zitten en luisteren, blegh! op speen na heeft de man lekker getukt en daaf is m nu naar mijn schoonouders aan t brengen... staat dus alweer in de file... tsja, nederland he
Goedemorgen! Hier een lekker nachtje gehad behalve dat om half 2 vanacht de rookmelders in ineens afgingen. Ik roeland uit bed gesleept die moest van mij beneden kijken en ik heb zelf boven en op zolder alles bekeken en er was dus helemaal niks aan de hand Julian bleef gelukkig ondanks de herrie gewoon doorslapen dus dat was wel erg lekker. Vanavond maar eens even nakijken waarom die dingen zo'n herrie maakten midden in de nacht. Julian was vanochtend om kwart over vijf wel heel wakker en blij toen ik zijn kamer opkwam. Hij begon zelfs te gillen van plezier, heb hem toen maar uitgelegd dat ondanks dat ik wakker was het toch nog wat te vroeg was om zoveel plezier te hebben. De hele weg naar mijn ouders toe is hij ook druk aan het brabbelen en spelen geweest dus denk dat die inmiddels zijn eerste fles al wel heeft gehad.
goedemorgen dames, hier ook een goede nacht, ben misschien 1 keer wakker geweest. heb wel zo ontzettend raar gedroomd , droomde dat ik zwanger was en dat ik in het ziekenhuis moest bevallen, bleek dus dat het kindje in een stuit lag met 1 beentje naar onder en 1 beentje naar boven, voelde ik ineens 1 beentje eruit komen en aant stampen dat ie was, daarna kwam het kontje eruit en kon ik hem eigenlijk zo aanpakken, toen vroeg ik dus of het een jongetje of een meisje was en het was een jongetje (zou een evt tweede dan ook een jongetje worden?). maar het was wel een mooi kindje moet ik zeggen veel zwart haar gaaf snoetje... Maar eenmaal thuis hadden we nog steeds geen naam voor een jongetje, en we konden er ook geen verzinnen, en weet dat mijn moeder tegen mij zei van ja dan pak je toch een naam van een land . en verder weet ik het eigenlijk niet, vond het zo raar. oh ja hij moest ook nog in het ziekenhuis blijven, en veel mensen wisten niet dat ik bevallen was dus ze vroegen hoe het ging met de zwangerschap ik zo van zie je niet dat ik geen buik meer heb... vond het zo'n rare droom
nou Nickyz het is je gelukt! hier een redelijke nacht. justin wilde zijn fles niet leegdrinken en heeft dus 60 laten staan, maar hij had erg goed gegeten dus nou ja vooruit dan maar. Wel om 01.15, 03.15 en 5 uur wakker en toen heb ik hem maar bij me genomen. Hij gilde alles bij elkaar, dennis sliep er overigens gewoon doorheen terwuijl hij naast hem lag , maar na 2 minuten was hij vertrokken en heeft dus nog tot 6 uur bij me geslapen, daarna heb ik hem overgelegd en na 5 min was hij wakker , flesje erin, maar 150 ml, en weer terug in bed en toen sliep hij nog toen ik weg ging om 7.15 uur ds ben benieuwd hoelang hij nog geslapen heeft. Zal wel kort zijn! nou ga weer aan het werk! fijne dag allemaal!
....ehm...oke....kk ook dus dat zijn er al 2.....nou dan gebeurd dat niet bij mij hoor!! maar hou het toch voor de zekerheid in de gaten...
hey dames, hier weer een zozo nacht hoor...mevrouw begon gisteren alweer met huilen om 20.30....lag net een half uur te slapen en later om 22.30 uur weer....en vannacht ook weer....pffff wat is die griet verkouden zeg...zo zielig ik probeer het te lijf te gaan met Luuf, eucalyptus in het badje en neusspray...verder zou ik het ook niet weten
pff ben dood moe, en heb het koud, wil eigenlijk in bad maar wil ook naar bed . denk dat ik toch maar in bad ga ontspant ook, en anders maar even de ogen dicht in bad (lukt me af en toe een keertje)
ja echt wel en dit is nu de 3e keer binnen 2 maand mijn schoonmoeder zit haar ook de hele dag af te lebberen....ja hoe steek je een kind aan...
Rick is er vannacht ook weer 3x uitgeweest , misschien teveel water bij de druppeltjes gedaan denk ik. En om half 7 werd hij huilend wakker "mama kuukuu"......had ik zijn konijnen-wekkertje verkeerd gezet, werd ie dus niet alleen gewekt met het lampje aan maar ook met de kraaiende haan . Joost besloot om half zes dat hij honger had en dat na een fles van 210/7 gisteravond voor het slapen gaan ..... De jonge hond hebben we vannacht niet gehoord .
Liesje, misschien een doorgesneden uit naast het bed zetten. Dat zorgt er voor dat alles loskomt, helpt bij Julian ook nog elke keer. Ramoontje, wat jammer van Rick en Joost maar wat goed van de hond!~ Daantje, wat kan jij vaag dromen zeg! hahaha... maar al plannen voor een tweede dan?
Hey allemaal, alles goed hier? Is er nog iets gebeurd? Hier alles goed alleen best druk. Maar wel lekker niet op een vervelende manier... Updates van mijn kant: - Mayron is niet ziek en is weer lekker aangekomen... - Ik heb Leroy gister op de middelbare ingeschreven en fietste met dikke tranen in mijn ogen naar huis *mijn baby word al zo groot* - Thuiswerk gaat goed, kan lekker mijn eigen uurtjes indelen... - Yaron en ik zijn ook nog steeds koek en ei