ja hallo als het kindje ziek is zit ze ook liever bij je, had ik toen met mika ook, dan laat dr gewoon lekker bij je zitten lekker knuffelen en doen. en ja ze huilen dan wat meer dat klopt, maar is toch niet zo erg als je weet waar het aan ligt... toch? en dat hoort er ook bij, neem aan dat haar eigen kinderen dat ook gehad hebben?
ik laat me ook niet dwingen maar heb nooit geen zin in ruzie ofzo, dus dan zeg ik altijd maar van ja laat maar ik ga wel. om maar iets ergers te voorkomen, maar nu heb ik zoiets van ja sorry maar ik kan alleen maar savonds daar naar toe en zij woont nog thuis dus ze is als ze thuis komt daar en na de vergadering nog want ze heeft vrijdags altijd vrij. en ik kan alleen maar savonds gaan eventjes
pfffff kan het gewoon niet hebben dat ze niet zegt hoe het echt gaat, altijd maar zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is en dat zo nooooit huilt
wie heeft er leuke ideeen voor een cadeau voor mijn ouders, die zijn over een half jaar 40 jaar getrouwd...en ze houden een feest en ik wil wat leuks doen op het feest of ze iets aanbieden namens alle gasten...iets door iedereen laten bijdragen/opsturen? maar wat...wie heeft er leuke ideeen?
durft ze dat niet te zeggen of wil ze dat niet zeggen omdat ze denkt dat het haar 'reputatie' aantast ofzo?
misschien is het leuk om een of ander soort van collage te laten maken van de gasten die er zijn/komen. laat je iedereen een leuke (groeps) foto opsturen en die plak je dan op een groot karton en daar omheen een soort van passpetoe of hoe schrijf je dat en laat je de gasten er iets persoonlijks opzetten, of dat je zegt van dat ze zelf een a4 tje op sturen met persoonlijke tekst en dat je dat ergens opplakt ofzo? ik weet het niet, weet ook niet wat je ouders leuk vinden
ik zou het niet weten maar bij haar is er nooit wat aan de hand, huilt ze nooi en is ze nooit vervelend...vreemd he
Hoi hoi! hoe is het hier? Hoe is het met de echo van KK gegaan? En verder alles goed met iedereen? Hier druk druk haha. Groetjes!
best wel, maar af en toe denk ik dat hier ook hoor. dan is mika bij mij vervelend en als de oma's op moeten passen is ie heel lief geweest en alles (gaan mijn zelfvertrouwen weer)
Neem een video camera mee en dan van die lekker foute video boodschappen op nemen Wat trouwens ook erg leuk is, een mega lijst, en dan alle gasten die komen, een voor een, of met gezin zeg maar dr achter op de foto zetten, en daar misschien een plak boek oid van maken..
hee! leef jij ook nog . dacht dat je van de aardbodem verdwenen was . hier gaat het wel (met mij dan spreek niet voor de rest ) de echo van kk was goed gegaan in haar album staat een foto.
Niet door laten beïnvloeden vreemde ogen dwingen enzo.. en misschien is het dan allemaal nét wat anders, en net iets interessanter waardoor ie meer afgeleid word
ik ben dus ik besta fijn dat het met jou goed gaat. zou ff dr album op sporen! ben reuze nieuwsgierig haha
hey hey alles goed? met de echo van KK was alles goed...foto staat in haar album ze was 1 weekje minder ver dan ze dacht