ssttt.. heb 1x de fout gemaakt haar winnie de pooh strikjes te laten zien.. (wie dr van houd, even goeie vrienden) maar ik vind ze vreselijk, en zij? ze vind ze geweldig.. dus tjah, zij loopt er mee, ik niet
Ik kan trouwens geen staartjes bij een klein kind maken! Ik probeer het elke keer bij mijn oppaskindje maar het lukt niet, Roeland kan het wel heel goed dus ik stuur haar altijd naar hem
ff een vraagje he: als ik mika brood geef doe ik gewoon 1 sneetje smeren en dat in stukjes, doen jullie dat ook zo? of doen jullie dat anders, had gister ook al geprobeerd om het brood beetje nat te maken met water zodat het misschien wat makkelijker gaat maar hij blijft aant kokhalzen
een pruikje kopen dan maar al vind ik babys met minder haar ook wel wat hebben, die lijken wat langer klein
ik kan het eigenlijk ook niet, maar dat heet nonchalant al gaat het me steeds beter af.. blijven oevenen
doe ik ook zo, in hele ministukjes, met goed veel boter dr op, en een slok melk zo nu en dan dr achteraan..
ja he maar als je vaak alaaf moet roepen op een avond en je moet dat elke keer 11 keer doen, ben je de hele avond bezig met alaaf roepen
yep, 1 boterham smeren en dan boter de op en in stukjes hakken. Je kan er ook wat jam of iets anders op doen zodat ie het misschien makkelijker naar binnen krijgt...