dan pas ik wel op rihanna.. mag ze nova dr pokon gebruiken, binnen een week heeft ze dan een bosje haar
ja ik denk dat ik nu nog maar kleinere stukjes doe, deed al klein maar zal nu nog kleiner doen . oh heb voor mika ook lekker tagliatelle gemaakt met zalm en courgette en champignons en tomaat. even pureren klaar. kan ie straks van eten. ik kook me straks voordat ik moet gaan werken nog even wat tagliatelle kan ik de saus er gewoon over doen en dan heb ik ook warm gehad
dat is waar maar qua lengte is zo niet klein meer...dus mag ze van mij ook wel wat meer haar krijgen hihih
Ik heb nog een echte baby, klein en kaal alleen heeft ie al wel 4 tanden mijn moeder belde net dat de vierde ook door is
mika slaapt nog steeds niet te hard roepen natuurlijk want dan wordt ie wakker . zal dan zo een boterhammetje smeren voor hem hoef ik dat niet te doen als ie wakker is, en alvast wat water of melk klaarzetten voor bij de boterham, en daarna een fles melk erachter aan
ik ga een boterhammetje smeren voor mika en mika dan ophalen. misschien nog tot straks en anders tot of vanavond of misschien van het weekend!