Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaaf!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    :D

3. :) :) ja, daar zou ik ook mama tegen zeggen.. 8) 8)

4. hebben jullie mail adres, of niet? ik wil het eigenlijk ook voor de gein proberen... kijken of ze het juist heeft. wat moet je doorgeven?

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Pfffff....roeland had vorige maand de stamboom van onze jongste hond perongeluk met het oud papier weg gegooid nu wil ik dus een nieuwe aanvragen. Wat een gedoe zeg, weet nu al dat een kind krijgen makkelijk gaat in Nederland dan een duplicaat van een stamboom aanvragen :evil:

6. esmée heeft er ook nog 4 hoor.. maar wel 150/5

7. GEFELICITEERD! ! !

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    je volledige naam en je geboortedatum en wat je wilt weten dacht ik. Haar naam is pendelmieke dus als je dat invult bij pb gaat het helemaal goed komen!

9. Gelukt!

10. ik ben nu ook door de pil zwanger geworden he? ;)

11. nou, ik ga zo verder met lezen.. mevrouw wil niet gaan slapen, tis net zo'n jong puppie.. ff maar iets meer melk geven.. ze heeft net wel een broodje met smeerkaas gehad en daarna 90cc, maar blijkbaar was die 90cc niet genoeg! :rolleyes:
    tot straks!

12. haha, net toen ik haar kamertje binnen kwam lopen, lag madam te slapen, dus snel naar beneden gegaan, broodje gemaakt en nu ben ik er weer...

13. :rolleyes: jammer, die nacht...

14. kijk aan, das lekker zeg!

15. anders nog een ideetje.. heb je een gezichtstomer? doe je daar een beetje luuf in met water en zet je die ff een half uurtje aan voordat ze naar bedje gaat 's avonds.. werkt hier goed met esmée

16. Heel fijn weekend toegewenst! (Zwem ze...)

17. wat wij hebben gedaan bij mijn schoonouders toen ze een feest gaven omdat ze 35 jaar getrouwd waren, is iedereen een persoonlijk boodschapje laten filmen en daarvan iets bewerken. maar dan moet je handig met pc's zijn...
    ook kun je iedereen een a4tje vol laten schrijven/tekenen/plakken met een persoonlijke boodschap erop?

18. heeeey, je bent echt druk he? we zien je bijna nooit meer... :(
    echofoto in album!

19. nou? leuk he? kindje bewoog lekker, hartje klopte goed!

20. :) :) :)

Share This Page