Ja ik denk dat ik maar weer gewoon aan de pil ga. Manlief beweert ook dat ie de spiraal voelt (kan dit wel????)
De Mirena® bevat geen koper maar geeft een hormoon af waardoor aangroei van het baarmoederslijmvlies geremd wordt. Hierdoor kan het op den duur atrofisch worden en kan de menstruatie (grotendeels) wegblijven
Is idd wel te doen, maar die 2/3 dagen heb ik dus wel stik veel pijn aan mijn onderkantje . Da's ook de reden waarom ik dus -op advies van de HA- de pil doorslik, omdat ik er anders tussentijds ook nog eens veel last van heb . Nu heb ik in de weken dat ik de pil slik er helemaal geen last van, alleen dus in mijn stopweek.
Ja maar ik heb al een paar maanden een gewone menstruatie. Hij werd niet minder ofzo gewoon hetzelfde..Dus ik weet ook niet of hij dan echt in 1 keer wegblijft of dat het geleidelijk aan gaat!
Wist je dat er een kraaistand op zat dan? Heb je een foto van Tobi en hoe vinden de andere honden en de kids het?
Door mijn klachten en haar klachten zijn we er wel met elkaar over gaan praten ja. Mijn buuf is een goede vriendin van me .