De 'kraaistand' is de wekker en ja ik wist dat die erop zat, dus ik denk dat ik gisteravond het knopje 1 stand te ver naar beneden heb gezet . Ik heb nog geen foto van Tobi.....en ik moet eerst batterijen halen voor mijn fotocamera. Ehm, onze Cairn vindt het allemaal wel best, die reageert er nauwelijks op (maar die heeft in het begin van onze andere Dober een knauw gehad omdat hij meende de baas te kunnen zijn , dus die kijkt nu wel 2x uit ) en de 2 Dobers kunnen nog niet samen uitgelaten worden, maar verder accepteert zich dat wel vooralsnog.
Tja als vriendinnen is dat toch weer anders hè. En zij had na haar bevallingen dezelfde klachten als ik, dus ze herkende er een hoop van .
Kans is heel erg klein maar het kan wel. Bij mij is het ook erg onregelmatig kan tussen de 4 en 6 weken tussen zitten.
Nope, nog steeds niet gehaald.....met paracetamol red ik het nog wel.....het is gelukkig niet zo dat ik er dan de hele dag last van heb....
Ik zie het helemaal voor me: Zeg buuf jij hebt toch ook een spiraal? Er is nl iemand op het forum waarvan de man hem voelt zitten tijdens daad. Heb jij dit ook, dat je man hem voelt zitten?