Hey trouwens ramoontje...mijn schoonzusje gebruikt speciale flessen voor krampen..misschien iets voor joost. ff link zoeken
http://www.sweetbabyfeet.nl/catalog/reviews.php Dr brown flessen..Er zit een speciaal ventiel in waardoor ze geen krampjes krijgen (hoe het precies werkt weet ik niet maar mijn schoonzus was er erg over te spreken)
Heb ik idd wel eens van gehoord ja..... Moet het afkloppen, op het moment gaat het goed... Maar bedankt voor de tip, ik hou het in m'n achterhoofd!
Mooie hond Ramoontje! Sven komt net binnen heeft hij weer een tand eruit. Dat zijn er nu 3 in een week.
Nou ik ga nog ff een was ophangen voor ik ga werken zo.. Heb trouwens pyama's voor Indi in maatje 86/92 gekocht...Pff ze groeit echt zooooooooooooo hard! Sommige shirtjes maat 80 worden al krap
Zo een mooie hoor Ramoontje!! Word ie nog groter?? Goed zo Sven, heeft ie er ook al een aantal voor terug? over tanden gesproken, het is mij vorige week voor het eerst in 4 jaar gelukt om manlief mee te krijgen naar de tandarts