Ik ga even mijn kleinste ventje eten geven en dan ons eigen eten vast zover klaar maken. Ik ben er vanavond weer (na het boodschappen doen)....
zou niks voor mij zijn.....lust geen vis. Met hoge uitzondering eens vissticks. En dan gaat er een heel pak in de pan en ik eet er 1 en Pien en papa de rest....ieder 7 dan of zo? 8)
ga nu 90210 kijken en dan lekker weekend houden denk ik, maar ja bij ons weet je het maar nooit. Pien had bv voor morgen een leuk id: Kunnen we niet eens met de trein weg, ok geen probleem, denk je denk je.......gaat die ...trein of om 6.57 of om 13.20! schiet dus ook niet echt op als je eens dagje met manlief en kids wegwilt. Denk dus dat het gewoon de auto word en dan richting dierentuin of zo. laat nog weten hoe het was en waar we waren....
Dit is vergelijkbaar met vissticks, alleen is het korstje net iets anders (van crispino is niet zo korrelig ). Hier gaan er 5 crispino's in de pan....2 voor papa, 2 voor mama en 1 voor Rick (en die dingen zijn best groot). Maar ook Rick heeft er liever puree en worteltjes (/doperwtjes) bij .
Tja bij jullie zullen ze ook wel weekenddiensten kennen bij het openbaar vervoer . Nou wat jullie ook gaan doen, heel veel plezier alvast!