En ik ga er weer vandoor......vanavond krijgen we bezoek, dus ik spreek jullie morgen pas weer denk ik! Fijne zaterdag nog allemaal!
ja denk wel dat het dat is, heeft nu vanaf vanmorgen niet meer gepoept, mika ligt nu ook pas vanaf kwart voor vier in bed, waren nog even naar mijn schoonouders gelopen gingen daar rond drie uur naar huis, normaal ligt ie dan al lang en breed in bed . maak hem om 5 uur gewoon wakker, en dan warm eten en de fles en dan naar de andere opa en oma waar hij vanavond blijft slapen
ik ga de was even afhalen, hangt al vanaf vanmorgen 10 uur buiten en is nog niet droog ( dat wist ik allang, maar leon wilde perse dat het buiten te drogen hangt, kan ik nu alsnog de droger aan zetten) (weet wat jullie nu denken, ik wilde het ook gewoon in de drger doen maar ja dat mocht perse niet, en ik had ook al gezegd dat de was niet droog zou worden met dit weer maar goed, krijg ik nu toch maar weer eens gelijk, pff wordt daar af en toe niet goed van.
Erg hè. Dan zou je de aanbiedingen in de gaten moeten houden. Ik zal mijn ogen en oren open houden. Ik heb vanmiddag ook weer sinds lange tijd gefietst. Ik was kapot toen ik thuis kwam. En dan ben ik alleen maar even naar het stadje geweest.
oh een vriendin van me had nog een mop over dat toestel wat laatst neer is gestort. weet niet meer precies hoe ze het zei maar ging zo'n beetje als volgt: De piloten van het toestel kunnen niet goed nederlands: ik land, hij land, wei land zoiets sorry voor als ie niet goed doorkomt, maar ben alweer vergeten hoe ze het vertelde, ben nooit goed in moppen onthouden
Hoi hoi! Hoe is het hier? Hier alles goed hoor..ik heb ook eigenlijk niks te vertelen Ja alleen dat ik ontzettend trots ben op mijn meissie dat ze het zo goed doet! Gewoon lekker doorslapen, goed eten en ze is gewoon een lekker ding!
Oh ja moest vandaag werken..Was wel lekker! Manlief heeft lekker het huis gedaan(stoffen,stofzuigen,dweilen, keuken). Heerlijk thuis komen dus
hey meiden, ik zie dat er niemand is maar heb toch even jullie hulp nodig: justin is aan het brood en dat gaat super. hij vind het heerlijk en eet inmiddels een hele boterham, wel zonder korstjes. Maar eiegnlijk moet hij hierbij nopg een fles melk omdat hij anders niet genoeg vocht/melkk krijgt. We hadden dus de fles van 14 uur vervangen door brood maar dan moest hij nog wel om 10 uur of bij het brood nog melk drinken. Maar meneer weigent dat dus. AOftewel, hij heeft dus nu nog maar 2 flessen, om 6 uur en om 22 uur beide een pyajampapje, en zelfs die gaan niet leeg. Ik begin een beetje gestressed te raken. Zij fruit, hele pot, en groente hele pot met soms nog yogurt erachteraan, gaan hartstikke goed gelukkig maar een beetj diksap is het enige wat hij verder drinkt. Heeft iemand nog tips? Ik heb ook al een halve pot fruit geprobeerd met fles maar dat wilde hij ook niet. Kan nog halve fles en daarna fruit proberen, maar dan houdt het ook op qua ideeen aan mijn kant. HELP!
oh, kunnen de tips via pb gestuurd worden? weet niet wanneer ik er weer ben, druk weekend en tja...zit er ook een beetje doorheen. Ook omdat hij niet wilt slapen. Net ook voor het eerst een badje geprobeerd om 21 uur en daarna fles, waar hij dus maar 60 van op heeft. We gaan hem zo gewoon nog ff wakker maken en kijken of hij nog iets wilt, tja je moet wat....
nou idd!! maar wel heeel mooi!! ga er dus wel eentje krijgen van dennis, de lieverd maar ga zolgende week ff fietsen welke het lekkerste fietst. Aangezien ik namelijk zo klein ben, moesten ze het kleine model nog in elkaar zetten en dan kan ik er volgende week op fietsen. Oh senn dat is bij de fietsenwinkel in het stadje en ik zag dat je er vandaag ook was!! nou wij dus ook!! had ik je gewoon tegen kunnen komen, als ik wist hoe je eruit zag!!