jammer dat ik het nu pas lees anders had ik ze vandaag nog gehaa;d!! iig bedankt!! dat fles gedoe wil ik dus niet meer en hij vraagt er ook niet echt om want met een speen is hij tevreden, maar dat kan ik morgen evt nog eens proberen
ja met mij gaat het redelijk voel me al wat actiever dan eerst we hebben gister de hele woonkamer verandert we hadden zo'n grote kast in 4 delen die je aan 1muur moet zetten zeg maar we hebben nu 3 delen weggedaan en 1laten staan daar staat de tv en de wii op heb nu veel meer ruimte en minder rotzooi dus meer rust in mijn hoofd
hmm.. viel tegen... ze sliep rond kwart voor 7 vanavond. maar om half 10 werd ik bij de visite weggebeld, ze was helemaal overstuur.. zielig! dus ben maar thuisgebleven. 10 uur sliep ze weer...
nee, ze slaapt gelukkig alweer.. nu moet ik nog ff wachten tot christian thuiskomt.. hij heeft geen sleutel...
ik ben nou bij mijn zus slaap daar ook mijn zus is de stad in haha ik ga zo lekker ff relaxen in het ligbad
nou justin hoefde ik niet wakker te maken, hij kwam zelf maar heeft tog nog wat gedronken en in totaal 50 laten staan en dat is redelijk normaal. nou ff afwachten hoe het vanacht gaat. en dat ga ik nu ondervinden want ga lekker naar bed! trusten meiden!