het badje lijkt iets geholpen te hebben, maar niet veel. Hij heeft geslapen tot 3.30 uur en werd daarna om 4.30 wakker. medicijntje en toen 5.30 voor de fles. Lag tijdens fles alweer te slapen tot 6.30 en toen heeft hij nog bij mij geslapen, ik alleen niet meer . en dan vraag je eens een keer aan je vriend: wil jij ff gaan en dan heeft hij, en dat is ook wel zo en erg pijnlijk, jicht in zijn teen en kan hij niet lopen, oftewel moet ik nog zelf . En maar zeggen: je doet het zelf! moet je mij maar wakker maken! ik begin er echt een beetje moe van te worden. Want ik wil alles zelf doen, en je geeft geen aandacht aan mij blablabla! ik wordt er steeds kwaaier om! pffff zo ff mijn gal gespuugd hoor en ik ben nog niet alles kwijt....zucht....
Ling, ik denk dat Justin ook wel eens last zou kunnen hebben van een sprongetje en dat ie daarom minder trek heeft in zijn flessen. Komt vast wel weer goed .
Ling, Karsten heef took net een paar weken lopen rommelen met zijn flessen. Het CB zei dat hij terug mocht naar 2 flessen als hij maar 400cc aan zuivel op een dag binnen krijgt. Dit mag dus flesvoeding en yoghurt bij elkaar zijn. Je zegt dat hij ook diksap drinkt dus te weinig vocht daar zal het niet aan liggen. Karsten wil nog steeds niet na het brood direct zijn fles hebben. Deze krijgt hij ongeveer een uur tot 1 1/2 uur later en dan ook geen hele fles maar 150cc en ook daar laat hij regelmatig van staan.
mamafietsen duur? hmm laats nog een kinderfoets gekocht? Wij gisteren als afsluiting van het uitje voor Pien. Kassa!ff 160 euries weg..... maar wel met 3 jr garantie en ze kan er tot haar 7e meedoen...hopelijk sloopt z'n niet eerder
Gisteren trouwens een leuk dagje gehad...eerst uitgebreid bij de mac eten wat voor pien al een hoogtepunt was en voor isa een experiment wat ze zeer goed doorstaan heeft. ze is heel lief geweest, wat ook geen wonder was, ze had het druk met het leegeten van het frietbakje van Papa. En glunderen dat ze deed . Daarna ff heerlijk geshopt. Toen was het tijd op naar Pien's feeenland tegaan, wat dus eigenlijk freerland heet. Dat is een overdekt miniatuur gebeuren, wat de onwikkeling van huisvestig voorsteld. Het was heel leuk, begon met asterix en obelix, daarna de mierenstad (mèt disco en flitser!) vervolgens naar de voorloper van de kastelen, dan de kastelen, de renecainsse endan Carnaval. Best leuk met al die bewegende effecten en en het duurde niet te lang ook. Daarna de bewuste fiets gekocht, pizza gehaald en om 20.30 lagen de dames uitgeblust op bed
Ik zag het in de boekjes ja .... Maar 700 of 800 voor een mamafiets vind ik toch ook veel geld (en da's nog zonder zitjes )....Nu heb ik de zitjes gelukkig al....maar eigenlijk heb ik ook een goede fiets...Misschien toch eerst een op mijn eigen fiets proberen?
Fijn dat de meiden het leuk hebben gehad en voor Pien natuurlijk ook nog een hele mooie afsluiter van de dag .