Daar zijn de meningen nog over verdeeld Ik zeg dat ze die van mij heeft en paps zegt dat die van hem is, maar nou moet ik zeggen dat paps een redelijk grote neus heeft :^o, dus ze heeft mijn neus..
ohh heerlijk, krijg er nu al zin in, misschien dat ik iets van tapas of zo ga maken met de kerst, (kunnen manlief en ik gelukkig veel eten, de rest houd niet zo van apart, mag wel anders zijn als anders maar te anders ook weer niet)
Dan is het bij ons veel leuker in Vianen. Daar zwemmen we 1x per 2 weken met Sven in het water en de andere week oefent hij met kleren en zitten we op de tribune (maar zonder glas ervoor).
Hier ging het in het begin ook moeizaam met het ritme.. Zins deze week gaat het goed... Ik moet zeggen dat ik haar toch af en toe gewoon even laat huilen.. Dus ze moet gewoon even wachten en daardoor hebben we zins deze week een ritme... Soms heb ik het idee dat ze na 3 uur al weer wil drinken, maar als ik haar dan de fles geef, zoals ik in het begin deed, dan dronk ze maar de helft op.. Nu ik haar laat wachten drinkt ze ook een stuk beter, maar ik weet niet of dat altijd helpt hoor... Verder doe ik eigenlijk niks bijzonders...
ik wel dan moet het mooi weer zijn, zetten we ze wel buiten neer én dan heb ik geen last van reis tijden
ja die bert doet het hem jor vind hem ook erg leuk.. maar uhhh zegt ie, wel een beetje gekke foto`s van ons