Even ego. Ik wist niet dat belastingaangifte doen voor ondernemers zo ingewikkeld was. We komen er gewoon niet uit. Heb geen flauw idee wat ik wel en niet kan aftrekken en waar ik de lonen ed neer moet zetten is mij ook een vraag teken. Ik kan me daar zo over opvreten dat ik het niet snap. Ben echt in staat om die hele administratie zo het raam uit te flikkeren. :x Zo einde ego.
hier die mop waar daantje het over had een vliegtuig van turkisch airlineis gisteren neergestort doordat de piloot een les nederlands heeft geskipt ik land jij land wei land
Wel een dubbel standaard eronder of ook niet......Ik vond het met Rick al een ramp als ik en hem op de fiets moest zetten en dan ook nog de buggy moest bevestigen .....
Nee hoor , maar je moet eerst de beginnerslessen maken en die moeten goedgekeurd worden voordat je toegang krijgt tot de rest .
Nope een hele gammele standaard waarbij ik iedere keer moest nadenken hoe ik de dingen deed omdat anders mijn fiets om zou kukelen. Nu heb ik gelukkig een fiets met een brede standaard en dat scheelt zooooooooo enorm.
Joh dat kan ik toch niet van hem vragen, hij heeft het al druk genoeg. Niet dat ik het niet zou willen hoor.