ik ben er weer net youame opgehaald dice werd om 10.30 wakker heb een fles gemaakt dice in de wipstoel fles gegeven heeft m helemaal alleen vastgehouden totdat ie leeg was heb ik ondertussen van alles gedaan 2 do list stof afnemen stofzuigen gedweild opgeruimd wc schoongemaakt bedden opmaken was opvouwen was ophangen maar nu eerst een kop thee
Maar ben nu wel al lekker bezig geweest: Kattenbak schoon Vaatwasser uitruimen Was vouwen Was opruimen Karsten in bad Badkamer Ramen zemen beneden Douchen Karsten fruithap
Die heeft Niels afgelopen donderdag al gedaan en ik had binnen boven gedaan op woensdag en nu ga ik de beneden verdieping van binnen doen. Maar nu ga ik eerst lunch maken.
ah ok ja hier regent het en dan schijnt de zon weer ik heb trouwens zo'n lange stok met spons en trekker eraan
was eerst bezig julian fruit te geven, die ligt nu lekker op bed en slaapt inmiddels volgens mij ook. Daarna ben ik even op de wii bezig geweest en ga daar zo weer mee verder. Al een tijdje niet gedaan en wil nu toch 5 dagen in de week er wel mee bezig gaan, alleen op de dagen dat ik werk niet.
ja, gaat wel redelijk.. heeft dagen dat als hij teveel heeft gedaan op zijn werk, dat het echt niet gaat, maar over het algemeen gaat het goed