Ga er zo maar eens even 1 van bed plukken voor brood en een kleine fles. Is allang tijd geweest maar ja hij slaapt zo lekker dus dan maar wat later. Heb zelf net ook brood gegeten! Alleen het ontbijt was met walnoten dus daar moet ik nog even aan werken.
Heb niet het idee dat ie het echt begrijpt nee, helaas voor mij . Ik wijs hem wel steeds op de slapende Nijntje als hij wakker wordt 's nachts, maar goed dan is het natuurlijk al gebeurd .
jammer! Misschien komt het nog wel of anders met behulp van joost uitleggen? Weet niet of hij 's middags nog naar bed gaat maar anders als joost naar bed gaat 's middags nijntje in de kamer neer zetten en zeggen tegen rick kijk nu gaat nijntje slapen en dan moet joost ook slapen en dan de timer zo zetten dat je zeker weet dat joost zo lang kan slapen en als nijntje dan wakker is samen kijken of joost ook wakker is... is maar een idee hoor.
wilde ze ook niet hebben...nou ja 2 slokken meer niet...ik heb nog een 2e pakje gehaald.... ze krijgt nu van mij een boterham tussen de middag en dan 150cc aangemaakt met bambix en dan eet ze er nog wel wat van.... tja je moet toch wat he