Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wil Rick niet meer goed slapen?

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij ook voor de boven verdieping.
    Ik gebruik het HaRa systeem. ;)

3. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik ook.
    Ik woog op de wii vanmorgen 70 kilo dus nog maar 5 te gaan. :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Is hij al met ander werk bezig?
    Zal wel moeilijk zijn met de economie van dit moment. :(

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Da's wel een goede tip! Bedankt, dat kan ik idd nog wel eens proberen. (had het nu gelijk wel willen proberen, maar Rick is net op de bank in slaap gevallen :rolleyes:)

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    HaRa.

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Het was erg rustig hier en volgens mij geen bijzondere zaken.

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :(

Ik lees zo vast nog wel waarom.

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hij wordt nog steeds wakker.....nu kreeg hij druppels, maar hij blijft wakker worden (op 1 nacht na ;))....maar slaapt normaal 's morgens wel langer ermee. Nu hoorde ik van mijn buurman (medicus) alleen, dat die druppels niet goed zijn....Valeriaan doet iets met de hersenfunctie :confused:....:(

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik heb al heel veel gedaan maar er komen steeds andere dingen tussendoor. :(

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan zou ik er gelijk mee stoppen. :confused:

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik heb daar mee gewerkt toen ik jaren geleden bij mensen thuis schoonmaakte om bij te verdienen
    dat is toch zo'n roller over de spons/trekker/zeem halen he
    maakt toch ook streeploos schoon

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik las het net...is dat erg duur om aan te schaffen?

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    oh dat wist ik ook niet :(
    ik meende dat het geen kwaad kon

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik heb deze:

http://ha-ra.nl/producten/producten_detail.asp?id=77

Paar druppels Raab erop en alles streeploos schoon. :D

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zie de site in het bericht op de vorige bladzijde.
    Ik heb de trekker en Raab al 7 jaar en het werkt nog steeds perfect. :D

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
  18. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    haha youame ligt ook op de bank te pitten

19. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    :confused:

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Korte samengevat:

(wij gingen dus met vrienden en hun dochterje)
    Wij waren er al eerder, dus heerlijk alles ingepakt en wachten op hun. Komen zij, blijkt hun dochtertje ziek te zijn. Nou geen probleem, kan gebeuren. Heeft ze de bungalow nog onder gespuugd, ook dat kan gebeuren. Daarna voelde ze zich wat beter. Wij zijn toen gaan gourmetten en nadat zij wat broodjes had gegeten, is ze naar bed gegaan. Dat werd een drama, maar ook dat is het ergste nog niet.

Volgende dag na de brunch. We zouden samen wat gaan doen, maar omdat Merel haar fles nog moest, liepen zij met zijn drietjes vast een blokje 10 min. en zouden ze ons oppikken. Ondertussen ik Merel de fles gegeven, haar luier verschoond, de vaatvasser ingeruimd, maar de WC geweest, de draagdoek omgedaan (en dat duurt best lang), Merel erin gezet, een keer of 20 de bungalow rond gelopen MAAR NOG STEEDS GEEN VRIENDEN TERUG EN AL BIJNA EEN HALF UUR VERDER :evil: .

Dus ik zeg nog tegen Bas: "die komen dadelijk terug en dan gaan ze niet meer!" En ja hoor, ze komen terug en vervolgens moet die dochter van hun (4 jr) naar bed. Dus toen heb ik pissig tegen Bas geroepen "dan gaan wij nu iets met zijn drietjes doen hoor, we lopen hier een half uur te wachten en dan gaan we niet :evil: :evil: :evil: ".

Nou de man vond dat wel goed, maar vervolgens komt zijn vriendin blazend van de slaapkamer af "waar dit wel niet allemaal op sloeg?"
    En dan krijg ik allemaal beschuldigingen naar mijn kop gesmeten dat ik het kwalijk neem dat hun dochter ziek is (ja vast :rolleyes: ) en dat ik jaloers ben dat we niet met zijn zessen weg waren gegaan, maar zij met hun drieeën (een nog beter argument :rolleyes: ).

Nou toen is er dus een hevige ruzie ontstaan en ben ik gaan lopen omdat ik mede door de hormonen mijn tranen en boosheid niet meer kon tegenhouden.

Weet je, wij lopen gewoon vanaf vrijdag middag een aangepast programma te draaien om sociaal naar hun te zijn, zodat zij niet de hele tijd met hun zieke dochter alleen de bungelow achterblijven en dan krijg je dit :cry: .

Vanaf dat moment ging het gewoon niet 100 % meer. En erger je je echt aan alles! En eigenlijk ging het best lekker met die kleine als je het niet over ziek zijn had, maar elke keer was het weer "ach kindje wat ben je warm" enzo en dan was het weer een uur "keeltje pijn" of iets anders.

Ook gisteren nog er kwam gewoon niks uit. Onze vriendin was sowieso in onze ogen niet meer te genieten, maar toch. Nog wel wat dingen gedaan en toen het eten, we zouden nl. afsluitend uit eten gaan. Dus wij "willen jullie nog uit eten hier, anders gaan wij net zo lief nu uit elkaar en eten wij in Tiel, wij willen nl. rustig en gezellig tafelen en niet gehaast". Nee we konden gewoon nog gezellig met zijn allen gaan eten.
    Helaas wat dat niet het geval, hun dochtertje kreeg weer een rotbui en daardoor heb ik niet meer gegeten wat ik wou, zodat zij zo snel mogelijk weg konden.

Eindconclusie: het heeft een hoop gekost en we hebben alleen dingen gedaan die ik thuis voor een paar euro had kunnen doen!
    En nogmaals ik ben niet kwaad op hun dochter omdat zij ziek was, maar wel hoe het hele weekend is verlopen.

MAAR WEL 1 HEEL GROOT LICHTPUNTJE: MEREL HEEFT VOOR HET EERST GEZWOMMEN EN DAT WAS ECHT ZO GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF! En we hebben daar maar liefst 300 :rolleyes: foto's van :) .

(en sorry, maar het berichtje was niet zo klein als ik in 1ste instantie dacht)

Share This Page