Ik wist het dus niet .....en aangezien het ernaar uitziet dat het toch niet helpt....stop ik er idd mee .
gooi het er maar lekker uit...je had je zo verheugd op het weekendje en dan verloopt het zo klote.... nou wij zijn 1 keer met mijn schoonzus en man en kind op vakantie geweest...nou ik kan je zeggen...nooooooit weer hoor... alles wat fout ging enzo was onze schuld en ik had niet genoeg initiatief getoond om te koken...en dat terwijl ik elke avond wel stond af te wassen ed.... nou als je verstandig bent dan doe je dit of nooit weer of je maakt gewoon vantevoren goede afspraken maar wat gaaf dat Merel heeft gezwommen...lijkt me zo leuk he maar wij hebben het nog niet gedaan en Rihanna is stront verkouden en dan wil ik het ook niet doen
Nou dat doe je ook geen tweede keer meer zo met een vrienden club een huisje huren. Wel wat foto's spammen hè van Merel in het zwembad.
Essie, balen van jullie weekend maar wel leuk dat Merel heeft gezwommen! Wel even een paar foto's spammen he, niet alle 300 hoor
ideaal is dat ....maar ik ben altijd toch wat langer bezig omdat ik alle kozijnen altijd tegelijk erbij schoonmaak
En over meeting gesproken daar moet ik eens een start mee gaan maken. Wie willen er allemaal komen op 3 mei? KK of iemand anders die het weet, hoe maak je ook alweer een link zoals KK heeft met de lijst?