Meeting juli 2008 mama's op 3 mei 2009 Wie komen er : * Senninha + Niels met Sven, Maarit en Karsten (5) * Daantje85 + Leon met Mika (3) * Essie1979 + Bas met Merel (3) * Christiea + Miquel met Steijn en Mees (4) Wie komen er onder voorbehoud : * Marline + JW met Youame en Dice (4) Wie neemt wat mee : * Senninha: koffie, thee, 2x kinderstoel, 1x wippert, 10 tuinstoelen, luiers, billendoeken, slabbers
ik wil wel komen hoor! komen er ook mannen mee? denk dat leon anders ook wel mee wil, tenminste de laatste keer dat ik het vroeg wilde hij wel mee.
Ik neem aan dat 1 persoon de lijst bij gaat houden, jij dus?, zodat er niet steeds mensen van de lijst verdwijnen omdat niet de laatste variant wordt gebruikt!? Zet mij, Bas en Merel er ook maar op!
Enne even over het Center Parcs verhaal nog: ik had zaterdag al zoiets van "dit nooit meer" en gisteren zei Bas hetzelfde gelukkig. Want de 1ste keer dat we met ze weg gingen, was ook niet 100% een suc6. En dan te bedenken dat we eigenlijk op zomervakantie 2 weken met ze weg zouden gaan. Gelukkig niet dus. Enne foto's van Merel in het zwembad ga ik zeker spammen, want ze zijn zooooo leuk. Maar ik ga wel eerst ff een selectie maken .
En ik hoop echt dat zij ook niet op de zwangerschapspagina zit en mij weet te traceren hier, want dan is het hek helemaal van de dam. Ze proberen nl. wel zwanger te worden momenteel, maar ik geloof niet dat zo'n forum iets voor haar is.
Ben benieuwd, je hebt er zo lang naar uitgekeken. Ik heb hezelfde gehad met mijn schoonouders en zwager en schoonzus. Die laatste 2 waren de spelbrekers en zelfs een paar jaar later in aparte huisjes was het niet te doen, dus dat doen we ook nooit meer.
Ik ben nu online dus roep maar. Ik ga alle mensen op de lijst van KK die niet meer zo vaak hier zijn wel een mail sturen.