Veraatje van harte gefeliciteerd nog... Je zult er vast al wel weer een heleboel berichten overheen zitten
Hahaha, gelukkig valt dat bij ons nu mee. Wij hebben de heleboel omgedraaid. Op kerstavond komen er altijd vrienden (stuk of 6 a 8) en dan koken we met zijn allen allerlei gekke dingen. Ze blijven allemaal slapen en dan eerste kerstdag komen mijn moeder en schoonvader die blijven ook eten en slapen. Iets minder apart eten, want die zijn niet zo veel gewend) en tweede kerstdag is voor ons eigen gezinnetje. Ook superleuk omdat we dit jaar met zijn 4ren zijn! Ik ga de deur lekker niet meer uit met de kerst.
Heb je 'm wel goed erop gezet? Wij hadden het ook met die van ons en toen bleek dat we het niet goed gedaan hadden. In principe zijn die fietskarren univereel namelijk.
Oh, maar dat vind ik ook altijd superleuk! Toch niet zo erg dat de zomer voorbij is. Ik wordt altijd blij van jullie dames! Thanks
Ramoontje, ook nog van harte gefeliciteerd.. Zullen er bij jou inmiddels ook al wel een stuk meer zijn...