Meeting juli 2008 mama's op 3 mei 2009 Wie komen er : * Senninha + Niels met Sven, Maarit en Karsten (5) * Daantje85 + Leon met Mika (3) * Essie1979 + Bas met Merel (3) * Christiea + Miquel met Steijn en Mees (4) * Knuffelkonijn + Christian met Esmée (3) Wie komen er onder voorbehoud : * Marline + JW met Youame en Dice (4) Wie neemt wat mee : * Senninha: koffie, thee, 2x kinderstoel, 1x wippert, 10 tuinstoelen, luiers, billendoeken, slabbers
Ik heb het ooit wel eens laten vallen geloof ik. Ik heb trouwens wel eens via haar laptop een foto laten zien van Merel die op het forum stond een maandje of 3 geleden.
Ik heb zojuist trouwens maar eens besloten dat Bas en ik hier alsnog lekker uit eten gaan, gewoon om de domper van dit weekend wat te verminderen.
Wat stel je voor? Is er koffie met iets lekkers en daarna hapjes ofzo? Of eten? Da's wat makkelijker om te bedenken wat je mee kan nemen.
Ach nee, ze was er zelf bij, dus ze weet hoe de vork in de steel zit. Enne hij is toch al vrij vaak in de quote beland.
Vanaf hoe laat zullen we het doen? Ik zat zelf aan ongeveer 13 uur te denken. Sommigen moeten wel 2 uur rijden om bij mij te komen en dan hoeven ze ook niet belachelijk vroeg weg. We kunnen dan een lunch doen met daarna hapjes en koffie ed?
even een heel snel vraagje, ik wil julian vanavond met de pot mee laten eten maar nu vind ik aardappels zonder zout dus echt niet te eten, hoe maak ik aardappels voor hem klaar in de magnetron? Ook wel handig om te weten hoeveel vlees moet ik erbij doen en hoeveel groente? Hebben geen keukenweegschaal dus ik kan niks afwegen.
en toen was er dus niemand meer Nou ja doe zijn eten in een andere pan en dan alles gewoon tegelijk koken, weet alleen niet hoe lang maar ga er vanuit gewoon tot het gaar is.
anders kook je toch een aardappel alvast voor hoef je het daarna maar te prakken en in de magnetron op te warmen