Je hebt er nu niks meer aan maar kan je niet zonder/of met een snufje zout koken en dan op jullie gekookte aardappels wat zout doen?
Had ook gekunt maar vind achteraf toegevoegd niet zo lekker, ben echt een zeikerd wat betrefd eten hoor Maar heb nu voor Julian een pannetje met een aardappel, wat bloemkool en een stukje karbonade in een pannetje gedaan en ons eigen eten gewoon normaal gekookt.
Hij vond het super maar viel bijna in slaap tijdens het eten dus heb hem maar op bed gelegd. Volgende keer toch maar wat eerder eten dan wij eten.
Hoi dames, Zo ben ff tijd hier in deze topic niet geweest was het beetje vergeten en druk druk gehad teveel om alles terug te lezen Heb net mailtje van Senninha gekregen lijkt me leuk die dag Moet alleen ff kijken ik ga verhuizen en hoelang het voor mij rijden is woon namelijk in limburg Hoe gaat het hier allemaal?
Had ik ook eerst alleen dan zegt mijn profiel dat ik teveel tekens gebruik. Ook mijn banner rekent de site mee.
mijn vriend had m op de kleed gelegt op z'n rug en we waren aan het spelen op de wii zegt mijn vriend ineens heb jij hem omgedraaid ik zo van nee hij lag toch net op z'n rug en een lol dat dice had en ging hij op z'n buik naar achter schuiven op z'n handjes